ریشه آسیب های اجتماعی در اقتصاد است/ برنامه های دولت برای ساماندهی وضعیت اقتصادی و کاهش بیماری های اجتماعی

ساعت: 16:07
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۱
کد خبر: 1783674

بازدید رئیس جمهور از آسایشگاه خیریه کهریزک:

رئیس جمهوری ایران در مجتمع خیریه کهریزک به عنوان رویداد زیبای مشارکت مردمی حضور یافت و گفت: ریشه برخی آسیب های اجتماعی در مسائل اقتصادی نهفته است و دولت در عین حال ساماندهی اوضاع اقتصادی و کنترل آسیب های اجتماعی است. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری صبح امروز با حضور در آسایشگاه خیریه کهریزک از نزدیک با مددجویان، پزشکان و مدیران این مرکز گفتگو کرد.

کهریزک رئیس مددکاران بشردوستانه گفت: کاری که امروز در این مرکز انجام می دهید یکی از جلوه های زیبای مشارکت مردمی در رفع آسیب های اجتماعی است.

وی با اشاره به حمایت دولت از مشارکت مردمی در امور اجتماعی گفت: اینگونه اقدامات مردمی باید توسعه یابد و کهریزک نمونه موفق مشارکت خیرین مردمی است.

آیت الله رئیسی با اشاره به برنامه دولت برای کاهش آسیب های اجتماعی گفت: ریشه برخی آسیب های اجتماعی در مسائل اقتصادی است و در عین حال دولت ساماندهی وضعیت اقتصادی و کنترل آسیب های اجتماعی را در دستور کار دارد.

وی با اشاره به جلسه روز گذشته شورای اجتماعی کشور خاطرنشان کرد: ما تعداد کمی قانون نداریم اما با توجه به تعیین تکلیف ضوابط برای دستگاه های مختلف باید بررسی شود که کدام دستگاه ها به تعهدات خود عمل کرده اند و کدام دستگاه ها به تعهدات خود عمل نکرده اند و دلیل آن چه بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به بازدید صبح امروز از دو مرکز درمانی و کاهش آسیب های اجتماعی گفت: این قربانیان جزء خانواده ما هستند و باید برای کمک به آنها تلاش کنیم.

در این بازدید مدیرعامل، پزشکان و مددکاران مجتمع «کهریزک» توضیحات لازم را در خصوص فعالیت ها و اقدامات درمانی و حمایتی خود ارائه کردند و مددجویان حاضر نیز مشکلات و مشکلات خود را با رئیس جمهور در میان گذاشتند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید