لزوم توجه به اقتصاد دریایی در شهرستان حمیر/ فعالان حوزه معدن برای مشارکت در روند کاهش آسیب های اجتماعی

ساعت: 14:49
تاریخ انتشار: 1300/09/22
کد خبر: 1791845

مسلمانان از حجت الاسلام والمسلمین صالحی بر ایجاد شرایط و بسترهای لازم برای اقتصاد دریایی در شهرستان بندر حمیر تاکید کردند و گفتند: معادن متعددی در این شهرستان وجود دارد که ما آن ها را ضروری می دانیم تا در روند فعالیت های دریایی شرکت کنیم. کاهش آسیب های اجتماعی».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از هرمز; خجت الاسلام والمسلمین شعیب صالحی امام جمعه بندرحمیر با علی فیروزی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری هرمزگان، خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزانو و باشتی مدیر عامل شرکت دیدار و گفتگو کرد. شرکت سیمان. وی گفت: اولویت اصلی کارگزاران نظام اسلامی باید تحقق مطالبات و امید به آینده مردم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی افزود: در نبرد سخت اقتصادی پیش رو که مشکلاتی را برای کشور به وجود آورده است بهترین عملکرد مدیران حوزه و اجرایی است.

وی در بخشی دیگر با اشاره به توانایی های خدادادی شهرستان حمیر افزود: با کار کارشناسی دقیق مردم شهرستان از اقتصاد دریایی بهره مند می شوند.

رئیس شورای فرهنگی عمومی شهرستان بندر حمیر گفت: نزدیکان مسئول دستگاه های اجرایی شهرستان و به ویژه فرماندار ساعی در تلاش هستند تا مردم از این ظرفیت بزرگ بهره ببرند.

حجت الاسلام والمسلمین صالحی با بیان اینکه باید از ظرفیت معادن برای خدمت رسانی به مردم استفاده کرد، گفت: سهم کارخانه سیمان کمک به خدمات و کاهش آسیب های اجتماعی است اما سابقه معادن فعال شهرستان کم است و یا هیچ اثری از آن وجود ندارد. آنها نه

وی گفت: معادن طبق قانون موظف به ارائه کمک و خدمات به مردم هستند تا کمک های اندک به مناطق فقیرنشین انجام شود.

امام جمعه شهر بندر حمیر خاطرنشان کرد: باید دیدگاه های شهر حمیر بر اساس ضرورت و امکانات آن مورد توجه قرار گیرد و توسعه این شهرک دست قدرتمندی برای استان خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید