جراحی اقتصادی دولت برای درمان بیماری حاد نظام اقتصادی است/ آثار و برکات اصلاحات اقتصادی دولت برای توده مردم نمایان است.


ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838297

شجاعی با بیان اینکه اصلاحات اقتصادی دولت انقلاب مورد حمایت مجلس بوده است، افزود: در صورت عدم انجام این اصلاحات، درمان بیماری های حاد نظام اقتصادی کشور امکان پذیر نخواهد بود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام حسن شجاعی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; وی با اشاره به اجرای هدفمندی یارانه ها و تغییر شیوه تخصیص ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی گفت: اصلاحات اقتصادی دولت انقلاب مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه اگر این اصلاحات انجام نشود طبیعی است که درمان بیماری های حاد نظام اقتصادی کشور میسر نمی شود، گفت: بیماری هایی که معیشت مردم را با مشکلات زیادی مواجه کرده و در این شرایط وجود داشت این مشکلات پایان می یابد. بنابراین این اصلاحات مورد حمایت مجلس شورای اسلامی است.

حجت الاسلام شجاعی گفت: البته حمایت مجلس بر این نکته تاکید دارد که اصلاحات اقتصادی نباید آسیبی به مردم به ویژه اقشار پایین جامعه وارد کند.

وی افزود: اقشار ضعیف و فرودست جامعه ولی ما هستند و انقلاب جمهوری اسلامی یک وظیفه در قبال مردم است و باید برای حمایت از مردم عزیز به ویژه اقشار آسیب پذیر تمام توان خود را انجام دهیم.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به همین دلیل یکی از خطوط قرمزی که مجلس و دولت به آن توجه دارند این است که مردم از عملیات اقتصادی آسیب نبینند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی در این زمینه دو تکلیف دارد، گفت: اولین تکلیف حمایت و تسهیل تصمیمات دولت و دستگاه اجرایی است که ورود مجلس می تواند اجرای اقدامات و تصمیمات را تسهیل کند. به هر حال “آهسته است، کار می کند.

حجت الاسلام شجاعی با بیان اینکه وظیفه دوم بعد نظارتی است، گفت: در این اقدام بزرگی که دولت انجام می دهد نیازمند چشمانی مطمئن برای رصد فضای کشور است.

وی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی به عنوان یک ناظر معتمد هر ایراداتی را در هر کجا که مشاهده شود به دولت گوشزد می کند و از دولت می خواهد که ایرادات را اصلاح کند.

رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با هماهنگی نیروهای نظام و فضایلی که در مردم داریم، این طرح به خوبی اجرا شود تا اقتصاد کشور از شر آن نجات پیدا کند. بیماری و مردم آسیبی به آنها نمی رسد.»

وی بیان کرد: آثار و برکات عملیات اقتصادی در نهایت برای توده مردم نمایان می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید