مزایای جراحی اقتصادی دولت برای مردم / مردم باید زمان خود را در دولت بگذرانند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمدجواد یاری کارشناس سیاسی در مراسم یادواره شهدای روحانی هونداب گفت: نقش موثری در مبارزه با استعمار بازی کردند.

وی بیان کرد: در زمانی که هیچکس جرأت نمی کرد از دینداری و اهل بیت(ع) صحبت کند، امام خمینی(س) تلاش کردند تا به حاکمیت خداوند بر روی زمین پایان دهند.

جاری افزود: مهمترین هدف شهدا تداوم انقلاب اسلامی بود. تبیین جهاد وظیفه ماست. امام علی(ع) قبل از هر اقدامی جهاد را تبیین و تبیین کرد. امروز شهدا از ما تبیین جهاد می خواهند، وظیفه ماست که تسلیم نشویم.

این کارشناس سیاسی مردم، ایدئولوژی و رهبری را سه رکن هر انقلابی دانست و گفت: وقتی این سه رکن مردمی، ایدئولوژی و رهبری در کنار هم باشند کارها جلو می رود.

وی گفت: با انتخابات سال گذشته انقلاب برای اولین بار از دست نااهلان رهایی یافت.

جاری افزود: سال گذشته سه گروه در انتخابات شکست خوردند. جریان انحرافاتی که لیبرال ها و اصلاح طلبان بودند به دلیل کار نادرست بود. دسته سوم جریان انحرافی هستند که چون در مقابل دین و عدالت وارد شده اند جاودانه و خطرناک است.

این کارشناس سیاسی گفت: امروز در کنار صبر، بصیرت و مقاومت باید به جهاد پشت کنیم. تبیین جهاد، جهاد سختی است. هر روز 30000 پیام جعلی و مهندسی تولید می کنند. 500 صهیونیست فارسی ده ها هزار پیام حرفه ای ارسال می کنند، 300 ماهواره تلویزیونی در جهان برای پوشش ایران وجود دارد و حمایت گسترده غربی ها و سرویس های توییتر، فیس بوک و گوگل و … جنگ روانی وحشتناکی که علیه ملت به راه انداختند. .

وی افزود: آنها می دانند که انقلاب اسلامی به وجود می آید. آنها می خواهند با این کار مرگ خود را به تعویق بیندازند.»

جاری گفت: انقلاب سوم آغاز شده است. انقلاب اول رژیم برای نابودی رژیم منحوس پهلوی هزینه های زیادی دادیم و شهید شدیم. در انقلاب دوم توانستیم استکبار را از نظر فنی شکست دهیم.

این کارشناس سیاسی گفت: یکصد میلیارد دلار یارانه در کشور برای خدمت به اقشار پایین جامعه توزیع می شود اما با این روش به عدالت نرسیدیم و مشکل حل نشد زیرا روند اشتباه است و دولت تبدیل می شود. بهشت دلالان و ثروتمندان 25 برابر آنها برنده می شوند و قاچاق افزایش می یابد و فقرا برنده نمی شوند و این منجر به فساد و بی عدالتی می شود.

وی افزود: اگر دولت به این روش غلط ادامه دهد، وضعیت بدتر می شود. باید بیاید قسم بخورد ولی عملیاتی بشود که الحمدلله رئیس جمهور انقلابی کار خیلی مهمش را شروع کرد.

جاری افزود: تا به امروز کارهای زیرساختی بسیار خوبی انجام شده است از جمله: کاهش زیان تاج، کاهش خلق پول که موجب تورم می شود، زیرساخت های کشاورزی، رهاسازی انرژی به دهک پایین جامعه و …. مردم نیاز به همکاری دارند. در صورت موفقیت دولت در این طرح، کانون فساد اقتصادی کشور برای همیشه ریشه کن خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به مردم توصیه کردند که صبور باشند، اگر بخواهیم دولت را قضاوت کنیم باید بر اساس روند دولت قضاوت کنیم، روندی که دولت در پیش گرفته یک روند عادلانه است. اکنون مقصران شرایط کنونی مردم را به بی تابی دعوت می کنند و نمی خواهند اولین حکومت انقلابی و اسلامی موفق شود و مردم طعم خدمت را بچشند و ثمره خدمت را به فضل الهی ببینند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید