بسیج باید در جهاد پیش رو قوی تر از گذشته باشد / بسیج باید در جراحی اقتصادی به یاری مردم بشتابد


ساعت: 15:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۲
کد خبر: 1838324

سردار سلامی با بیان اینکه بسیج باید در جهاد پیش رو قدرتمندتر از گذشته باشد، گفت: امروز در داخل قوی‌تر هستیم و روی اقتصاد کار می‌کنیم و قطعا این عملیات سختی‌هایی دارد و بسیجیان باید به کمک مردم بشتابند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح توس ، سردار سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در جشنواره ملی اسوه مشهد گفت: هر بنای عظیمی بر ستون های محکم می ماند و راز بقای بناهای بزرگ تکیه بر استوانه های مستحکم است. “

وی پایه های بسیج را ستون های مستحکم، مقاوم و مستحکم بنای عظیم انقلاب و نظام اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: اینجا میدان جهاد است.

فرمانده کل سپاه با تاکید بر اینکه بسیج تجلی اراده الهی در آیه شریفه بود، گفت: بسیج مظهر مغفرت، لطف و رحمت الهی است. برای رسیدن به قله های بلند عزت، عزت، استقلال و آزادی و عزت، در عرصه جهاد مستمر گام های بلندی برمی داریم.

وی با تاکید بر اینکه برداشتن قدم اول شرط لازم برای ادامه راه است، اما کافی نیست و پیروزی انقلاب بیانگر این است که پروردگار ما خدای متعال است، اذعان داشت: مهم ادامه این راه است. مسیر و استقامت .

سردار سلامی با بیان اینکه مطمئناً هر قدمی ما را از رسیدن به هدف باز می دارد، گفت: راه جهاد طولانی است و مردان و زنان مجاهد صبور، صبور، میدان گریز ناپذیر و پیوسته رصد می کنند و بر عهد می مانند. و راز بقای اسلام را در ادامه نهضت می دانند که حرکتی است که پیوسته در کمین صراط مستقیم شیطان است.

وی با تاکید بر اینکه شیطان پیوسته در کمین راه راست است، تصریح کرد: دین خدا بر خود زمین صدق نمی کند، اعمال حدود و احکام الهی مستلزم حاکمیت است و حاکمیت مستلزم صلابت و تکامل است، زیرا دشمن مدام در حال جبهه سازی است. تغییر جهت و استراتژی.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: گام اول انقلاب شامل چند گام کوچکتر بود و دشمن در این گام همواره توطئه های سنگینی را انجام داد. ساختیم و با یک دست جنگیدیم و هر دو دست فعال بودیم.

وی با بیان اینکه بسیج در این عرصه رشد کرد و به خانواده ای پربرکت و اصیل تبدیل شد که همچون گذشته اساسی ترین، حیاتی ترین، مقتدرترین و شکست ناپذیرترین رکن اقتدار انقلاب و نظام اسلامی است، تاکید کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری حضور بسیج در صحنه انقلاب ضروری و حتی حیاتی است.

سردار سلامی با تاکید بر اینکه اگر مومن در صحنه باشد قطعا دشمن قوی نیست و خداوند به او اجازه تسلط نمی دهد، گفت: دشمن از ما انتظار ضعف دارد و اگر ضعیف و خواب آلود باشیم قطعا دشمن این کار را انجام می دهد. او ضعیف و خواب آلود نیست، نخواهد بود و از فرصت استفاده کنید.

وی خاطرنشان کرد: بسیجیان پس از جنگ به ظالمان تکیه نکردند و بر خلاف تصور خود برای حل مشکلات و سازش با او از دشمن پنهان شدند اما بسیجیان برای حل مشکل از دشمن کمک نگرفتند. کشور. مشکلات حقوقی و نادرست اتفاق افتاده است بدانید آنچه درست است اشتباه رفته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچنین ادامه داد: بسیج یارانه الهی برای مردم است که به یاری مردم بشتابند و بار مشکلات را از دوش آنها بردارند و آستانه تحمل را برای مقاومت بالا ببرند و راه غلبه را آموزش دهند. بسیج راهگشاست و هیچ کشوری از این موهبت برخوردار نیست.

وی خاطرنشان کرد: سختی هایی که در این 4 دهه بر ملت ما، اسلام، انقلاب و نظام تحمیل شده است، سختی های بی نظیری است و برای مردم عادی غیر قابل تحمل و غیرقابل تحمل است، اما برای ملت ما ناشی از دو عنصر اصلی است و می گویند. فقیه او بود که کشور را در محاصره، تحریم، فشار، تهاجم فرهنگی، عملیات شدید رسانه ای، جنگ های نیابتی و… رهبری و رهبری کرد و این مسائل تا امروز ادامه دارد.

سردار سلامی با بیان اینکه بسیجیان نشانه بصیرت دینی و پیشگام در فکر هستند، با دوستان و دشمنان ارتباط عمیق دارند و واقعیت صحنه را می شناسند، گفت: بسیجیان در عرصه های مختلف از جمله ویژگی های این بصیرت هستند. مردم و انقلاب بیش از هر زمان دیگری و بیش از جنگ تحمیلی و دفاع مقدس نیاز به بسیج دارند چرا که امروز همه خطرات وجود دارد اما باید ارکان آن مستحکم تر باشد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری معتقدند پایگاه های مقاومت یک واحد راهبردی است که نیاز به احیا و تقویت دارد، اذعان داشت: هر پایگاه یک نظام کوچک اسلامی در مقیاس محله ای است که وقتی این نقاط از یکدیگر جدا می شوند. ما اتصال ساختمان پایدار باقی می ماند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه هر چه صحنه سخت تر باشد نیاز به حضور بسیج بیشتر احساس می شود، گفت: این عرصه.

وی با بیان اینکه سرود فرمانده سلام قلب نوجوانان ما را به هیجان آورد و دل های بسیاری را ربود چرا که یک کلمه، روحانیت، ریحان و جان منشأ معنا دارد و بر صحنه دل ها می نشیند، تصریح کرد: امروز بسیجیان به مناطقی که دارند آب می رسانند. محروم می شوند و وقتی خانه ای می سازند، شعله های امید را در دل انسان ها شعله ور می کنند.

سردار سلامی با اشاره به اینکه امروز ایران با کمترین قربانیان یکی از کشورهایی است که بیشترین موفقیت را در کنترل بیماری های قلبی عروقی دارد و این موفقیت جز با جهاد بسیج محقق نمی شود، گفت: بدون بسیجی نمی توان سیل، زلزله و… بلاتکلیفی، برف، مواجهه با خشکسالی، بیماری، دشمن و… و دولت سازی بدون بسیجیان امکان پذیر نیست.

وی با تاکید بر اینکه پایگاه های بسیج باید محور جهاد باشند و در امر خیر پیش قدم باشند، گفت: بسیج باید پرچم امداد ملت را به اهتزاز درآورد و در کارهای خیر الگوی همه آحاد جامعه باشد زیرا بسیجیان الهی هستند سفیران. به قلوب مؤمنان و نیازمندان. «حتی هستند کسانی که بسیجی را قبول ندارند و در عرصه های مختلف از نعمت بسیج برخوردارند.

فرمانده کل سپاه همچنین تاکید کرد: امروز از درون قوی‌تر شده‌ایم و در حال انجام عملیات اقتصادی هستیم و قطعاً این عملیات در سختی‌هاست و بسیجیان باید به کمک مردم بشتابند تا مردم به عنوان آسوده باشند. بسیجیان نماد صلح و امنیت هستند.

وی افزود: بسیج باید در این جهاد پیش رو قوی تر به میدان بیاید و پیروز باشد چرا که بسیج رمز سختی ها و رمز حیات شریف مسلمانان و شکست دشمنان است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید