پشت صحنه شبکه فساد کالاهای اساسی با عمل جراحی اقتصادی دولت فاش شد/ استقبال مردم از ورود سپاه به حل مشکلات اقتصادی


ساعت: 16:44
تاریخ انتشار: 1389/03/14
کد خبر: 1843370

سردار گیاسی با اشاره به رضایت مردم از ورود سپاه به حل مشکلات اقتصادی گفت:

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح توس; سردار سیدهاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) ظهر امروز در جمع یاوران بسیج صالحین استان اظهار داشت: این یکی از مواردی است که مانند سایر مسائل در مسیر انقلاب اسلامی وجود دارد.


به لطف جراحی اقتصادی دولت، شبکه فساد پشت پرده را کشف کنید

وی افزود: جراحی اقتصادی برکات زیادی دارد و از جمله این برکات می توان به کشف پشت صحنه شبکه فساد اشاره کرد که اگر غیر از این اتفاق بیفتد همیشه یک شبکه مافیایی اقتصادی در جامعه وجود دارد و آشکار نمی شود و دولت ها. آنها بدون اطلاع از این موارد به فعالیت خود ادامه دادند و مردم فشار را تحمل کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با بیان اینکه اگر به وظایف خود عمل کنیم موفق می شویم، گفت: باید مسئولیت خود را مطالعه کرده و تحلیل صحنه داشته باشیم تا بر اساس آن عمل کنیم.

وی افزود: متأسفانه برخی از افراد با سابقه محوری در ادوار مختلف انقلاب اسلامی تحت تأثیر فضای مجازی قرار گرفته و سخنان بیگانگان را تکرار می کنند، بنابراین باید وظایف خود را بدانیم.


ابراز خرسندی مردم از ورود سپاه به عرصه حل مشکلات اقتصادی

سردار گیاسی با تاکید بر اینکه امروز در جبهه انقلاب باید هدفمند و برنامه ریزی شده تلاش کنیم، تصریح کرد: در حل مشکلات اقتصادی خود را خدمتگزار مردم می دانستیم و به عنوان رهبر نظام اسلامی خود را موظف به پیروی می دانستیم با واقعیت ها مواجه شدیم. و مردم از آمدن سپاه به میدان خرسند شدند.

وی افزود: سپاه حافظ دستاورد انقلاب اسلامی است و از افرادی که درگیر مافیای مختلف اقتصادی و معیشت مردم هستند تعارف نمی کند چرا که معتقدیم نباید با معیشت مردم بازی کرد.


سپاه قاطعانه با فساد در معیشت مردم مقابله کرده است

فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: متأسفانه مافیای شبکه فساد این روزها روی نان، گوشت و مرغ به عنوان کالای اصلی و امرار معاش مردم فعال بوده و در این شرایط سخت و متأسفانه پس از اقدام به کسب درآمد پرداخته است. از مفسدان: «در این حوزه های اقتصادی بدبینی نسبت به نظام اسلامی ایجاد کرده بودند که قاطعانه با آن برخورد کردند.

وی با بیان اینکه ما به آینده امیدواریم و به جایی خواهیم رفت که لازم باشد، افزود: اگر جراحی اقتصادی که در دولت های گذشته مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بود، در این دولت رخ نمی داد و نادیده گرفته می شد. فساد در حال افزایش بود و ما به عنوان سربازان ولایت باید برای اجرای درست این طرح تلاش کنیم.


لزوم تداوم نظارت بر بازار

سردار گیاسی با تاکید بر اینکه باید بر بازار و معیشت مردم نظارت شود، گفت: مسئولان باید مشکلات مردم را در شرایط خاص از قبل و قابل پیش بینی شناسایی و حل کنند.

وی افزود: اقدام اقناعی برای امید سازی با اعتماد به نفس و صمیمیت در این حوزه مهم است.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: کار قرارگاه به معنای استفاده از همه فرصت ها برای پیشبرد اقدامات است که در حوزه بسیج صالحین نیز دستورات لازم را دارد و باید همکاری متقابل با دستگاه ها و متولیان امر مشخص شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید