شفافیت اصلاحات اقتصادی مردم را به سمت حذف ارز ترجیحی سوق می دهد/دولت به دنبال کوچک کردن توده مردم نیست


ساعت: 11:00
تاریخ انتشار: 1401/02/15
کد خبر: 1836477

مجتبی عسگری گفت: شفافیت و صداقت برای شوک اقتصادی با حذف ارز ترجیحی مردم را از بین می برد زیرا در غیر این صورت شایعات رعب و وحشت ایجاد می کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معتبی عسگری کارشناس اقتصادی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: امسال سال «تولید دانش بنیان و ایجاد اشتغال» اعلام شده است و انتخاب شعار سال نشان می دهد که جامعه باید راه را طی کند. رشد در این زمینه ها است.»

وی ادامه داد: مقام معظم رهبری در سال های اخیر با اشراف خود به مسائل اقتصادی، رمز حل مشکلات را تکیه بر توان داخلی و اقتصاد مقاومتی دانسته اند که مردم باید در کنار دولت باشند.

عسگری افزود: نقدینگی موجود در جامعه باید در مسیر تولید قرار گیرد تا با رونق این مهم موجب رونق اقتصادی کشور شود.

این کارشناس بیان کرد: اگر در جامعه گنج باشد با افزایش نظارت نمی توان عدالت اجتماعی را در توزیع کالا اعمال کرد.

وی گفت: دولت باید قبل از عملیات اقتصادی و حذف ارز ترجیحی با مردم به صورت شفاف و صادقانه صحبت کند، ضمن اینکه این افزایش قیمت حبابی است و کنترل می شود.

عسگری با بیان اینکه جریان لیبرالی به دنبال افزایش مشکلات اقتصادی مردم است، ادامه داد: تاریخ انقلاب نشان می دهد که جریانات در کشور همواره در تلاش هستند تا روحیه ناامیدی را به کشور تزریق کنند اما روحیه انقلابی همواره مغلوب قدرت بوده است. راه پیروزی است.«در جنگ اقتصادی، دشمن است.

این کارشناس افزود: شفافیت و صداقت در مورد شوک اقتصادی و اصلاح اقتصاد کشور همراه مردم خواهد بود چرا که در غیر این صورت شایعات باعث وحشت می شود.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید با حذف ارز ترجیحی شفاف و مردمی برنامه های خود را در حوزه اصلاحات اقتصادی به مردم ارائه کند، گفت: خوشبختانه دولت سیزدهم تاکنون مدیریت امور کشور را بر عهده داشته و قطعا به این ماراتن اقتصادی افتخار می کند. “در حال آمدن است.

عسگری در پایان خاطرنشان کرد: اجرای دولت سیزدهم تاکنون رضایت بخش بوده و اعتماد از دست رفته مردم را به مسئولان بازگردانده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید