راه انقلاب با شهادت شخصیت های بزرگ متوقف نمی شود / آثار اعتماد به نفس و پیروزی جبهه مقاومت بیش از پیش نمایان است

زمان: 22:11
تاریخ انتشار: 1400/07/26
کد خبر: 1777264

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مسیر انقلاب اسلامی به گونه ای است که با شهادت شخصیت های بزرگ نه تنها متوقف نمی شود بلکه حرکت آن تشدید می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از «آرمان» ، سردار حسین سلامی ، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ، دوشنبه شب در جوار آرامگاه ژنرال حای قاسم سلیمانی گفت: «حاج قاسم یک جاده و یک مسیر پیوسته بود. چون مکتبی بود و مسیر انقلاب اسلامی به گونه ای است که با شهادت شخصیت های بزرگ نه تنها متوقف نمی شود ، بلکه حرکت آن شدیدتر می شود.

وی با اشاره به تحولات اخیر منطقه توضیح داد: امروز این شتاب در همه جای منطقه ای که جبهه مقاومت در آن شکل گرفته است اتفاق می افتد و برای استرداد حقوق مسلمانان با استعمار مبارزه می کند. شما همچنین عقب نشینی آشکار دشمنان ما و قدرتهای بزرگ این منطقه را مشاهده می کنید.



ما شاهد آخرین ماه های حضور آمریکایی ها در عراق بوده ایم

سرلشکر سلامی ادامه داد: شما اخراج و فرار آمریکایی ها از افغانستان و نوعی عقب نشینی و شاید آخرین ماه های حضور آنها در عراق را مشاهده می کنید.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر شکست های اخیر اهداف دشمن ، گفت: می بینید.


وی افزود: بنابراین ، این مسیری است که نه تنها با شهادت شخصیت های بزرگ و فرماندهانی مانند حاج قاسم متوقف نمی شود ، بلکه توسط پیروانش ادامه می یابد.


حسین سلامی تاکید کرد: امروز آثار اعتماد به نفس و پیروزی در جبهه اسلامی و جبهه مقاومت بیش از پیش نمایان است و ما نشانه های پیروزی مقاومت و عقب نشینی و شکست دشمن را مشاهده می کنیم.

تحولات جدید انقلاب را با روحیه ای جدید پیش می برد


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شما در هیچ یک از تحرکات انقلاب اسلامی هیچ نقطه ضعفی نمی بینید و در عین حال هیچ نشانه ای از موفقیت دشمن در هیچ جا نمی بینید ، بنابراین حاج قاسم زنده است ، او راه زنده است و پیروان او زنده هستند. او زنده است.


وی در پایان گفت: “اما رهبر معظم انقلاب ما در رهبری ملت همیشه آثار تعیین کننده ای ایجاد می کند و تحولات جدید نشان می دهد که انقلاب با روحیه جدیدی در حال حرکت است.”

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید