جبهه مقاومت راهبردهای دشمنان و جبهه استکبار را در منطقه شکست/ شهدا راه عزت و سربلندی را به ملت نشان دادند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب؛ محمدرضا اصغری جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی در مراسم بزرگداشت شهید والامقام علی اکبر سلیمانی در روستای جیریه گفت: دشمن از اقتدار و پیشرفت 43 ساله انقلاب اسلامی خشمگین است. و جبهه استکبار به دنبال این است تا با غارت کشورهای تحت ستم در قدرت بماند. و همه امکانات آنها را در مسیر استثمار خود غارت می کند و قرار می دهد و هرکس از این راه منحرف شود قطعاً دشمنی خود را خواهد داشت و انقلاب اسلامی که موفق به ایجاد قدرت دروغین آمریکا شد امروز مورد هجمه و توطئه جبهه استکبار است. .

وی افزود: دشمنان از همه روش ها علیه انقلاب استفاده کرده اند اما با لطف خداوند و تلاش های صورت گرفته در 43 سال گذشته نتوانسته اند به موفقیت برسند.

سرهنگ عسگری تصریح کرد: جنگ اقتصادی با اعمال تحریم های ظالمانه و جنگ فرهنگی مهمترین راهبرد دشمن علیه ملت ایران در سال های اخیر است و امروز دشمن با جنگ ترکیبی برای مقابله با انقلاب اسلامی وارد میدان شده است. و یک طرف این جنگ آسیب معیشت مردم و طرف دیگر جنگ شناختی است.

وی با اشاره به اینکه دشمن با جنگ شناختی به دنبال ایجاد تصور نادرست از جوانان است و می خواهد مسیر جوانان را منحرف کند، گفت: به همین دلیل وارد دانشگاه ها و مدارس می شود و با دروغ گفتن، ناامیدی و ناامیدی را ترویج می کند. شیطان در حال پیشروی است و در حوادث اخیر آرزوی دشمن ایجاد آشوب و دامن زدن به شور مذهبی بود، خوشبختانه جوانان ایران اسلامی در آماده باش هستند.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان در امپراتوری رسانه ای خود به دنبال وارونه جلوه دادن واقعیت ها هستند، افزود: از این رو ارزش های اسلامی و سنت های دینی را هدف قرار داده اند و از این رو تبیین جهاد مهمترین راه حل مقابله با توطئه ها است. باید در کشور و در همه بخشها نهادینه شود.

وی تاکید کرد: باید هوشیار باشیم تا جنگ شناختی دشمن و تاکتیک های شوم آنها ما را گمراه نکند و دچار اشتباه نشویم زیرا دشمن با شعارهای توخالی سعی در فریب جوانان دارد و قطعا غریبه نیستند که همدردی کنند. با ملت به خصوص جوانان و خوشبختانه ملت ایران در خط است. آنها خود را از دشمن جدا کردند و به این نبرد با آمریکا و حامیانشان آتش زدند.

سرهنگ اصغری ادامه داد: دشمنان بدانند توهم سوریه ای شدن ایران اسلامی را به گور خواهند برد چرا که ملت ایران در آماده باش است و فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم زنده است و جوانان ایرانی به پیروزی های بزرگی دست یافته اند. افتخارات در 43 سال گذشته و یقیناً امروز انقلاب و کشور را گروگان گرفته اند و دشمن می داند که ما با این جوانان به میدان خواهیم رفت تا با آنها مقابله جدی کنیم.

وی با اشاره به موفقیت های جبهه مقاومت بیان کرد: یکی از مهمترین تمایزات جوانان ایران حماسه های جبهه مقاومت است که به برکت آن یگان های مقاومت در بسیاری از کشورها تشکیل شد و موفق شدند راهبردهای دشمنان را شکست دهند. و جبهه استکبار در منطقه و امروز الگویی ماندگار برای سایر بخشها است.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: نباید از کار فرهنگی موثر برای جوانان غافل شد و امروز همه ما در تبیین جهاد مسئولیت داریم و همه باید نقش آفرینی کنند، لذا تبیین دستاوردهای انقلاب و افزایش قدرت کشور یک ضرورت است. ضروری است که.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز آنقدر در مقابل مردم ایران درمانده است که حتی نمی توانند فعالیت های پایگاه بانوان بسیج را ببینند، گفت: دشمنان صبر و حوصله دیدن پایگاه بسیج را دارند که برای نیازمندان ماسک تولید می کند و دانش آموز تربیت می کند. کسانی که ترک تحصیل می کنند تصور عقب مانده بودنشان را ندارند و این یعنی دشمن جوانان ایرانی می ترسد و با شعارهای توخالی به دنبال منحرف کردن آنهاست.

سرهنگ اصغری افزود: پایگاه های بسیج محل تربیت سربازان امام زمان (عج) و برای رشد معنوی، فرهنگی و تربیتی جامعه بوده و با خدماتی که به مردم ارائه می کنند، امید را در جامعه القا می کنند و به عنوان عاملی برای رشد معنوی، فرهنگی و تربیتی جامعه هستند. عامل وحدت در همه است.» آنها جزء هستند و باعث شادی می شوند و از این رو دشمن از آنها می ترسد، زیرا ذات شیطانی آنها دشمنی و نزاع و ضربت است.

وی با اشاره به شهدای تازه تفحص شده دفاع مقدس و تاکید بر اینکه شهدا با عملکرد خود راه عزت و سربلندی را به ملت نشان داده اند، گفت: در محضر شهیدی هستیم که به آغوش خانواده اش باز می گردد و شهر بعد از سالها و آن شهدا در مکتب اهل بیت علیهم السلام و به ویژه مکتب امام حسین علیه السلام زبانزد خاص و عام شدند و حماسه ساز شدند و امروز نیز با خطاب به این شهدا فیض می یابیم این توفیق بزرگی است که در مراسم شهدا هستیم.

جانشین فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی خاطرنشان کرد: شهدا برای اعتلای نظام اسلامی از هیچ تلاشی دریغ نکردند و با جانفشانی هایی که از خود نشان دادند امنیت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند و امروز هر چه در کشور داریم به برکت است. به برکت خون اینجا مکان مقدس شهداست.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید