نیت دشمنان در حوادث اخیر به چالش کشیدن اقتدار و سربلندی ملت بود/دشمنان مرگ تصادفی یک زن را بهانه رسانه خود کردند.


ساعت: 11:45
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۳
کد خبر: 1917772

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

سردار نقدی با بیان اینکه در حوادث اخیر دشمن از برخی مشکلات جامعه سوء استفاده کرد، گفت: دشمنان با هرج و مرج سعی کردند واقعیت قدرت، سربلندی و پیروزی مردم را به چالش بکشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کردتودی، سردار محمدرضا نقدی صبح امروز در نشست آموزشی مدیران و مسئولان ادارات استان که در مجتمع فرهنگی فجر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: شهدای این استان جان خود را در راه آزادی این انقلاب فدا کردند هر یک از آنها درس هایی آموختند و به ما فراوانی دادند.

وی گفت: ما تا کی درگیر اغتشاشات و آشوب هستیم که کدام استان کردستان هم درگیر است اما باید دید منشا این آشوب ها کجاست؟ قاعده عقلانی و بین المللی می گوید که برای همه چیز باید دلایلی وجود داشته باشد و تاکنون هیچ یک از کسانی که آشوب ها را به راه انداختند دلیلی برای مرگ جینا امینی نداشته اند.

سردار نقدی ادامه داد: دشمن بدون دلیل دست به کشتار زده و مردم را به مقابله با این انقلاب تشویق کرده تا به اهداف شوم خود برسند.

وی گفت: کومله و دموکرات هایی که نامشان با قتل و جنایت گره خورده است، این روزها دایه های عزیزتر از مادران شده اند و جنایتی را که در حق زنی کرد به نام شهیده فاطمه اسدی مرتکب شدند و شعار زن زندگی آزادی می دهند را فراموش کرده اند.

وی افزود: آمریکا که با فشردن یک دکمه در بمباران هیروشیما در جنایات هزاران نفر به طرق مختلف علیه جمهوری اسلامی ایران نقش آفرینی کرد، ما را متهم به قتلی کرد که به دروغ توجیه شد.

سردار نقدی ادامه داد: جنایتکاران امروز عزادار مرگ زنی هستند که به مرگ طبیعی جان خود را از دست داده و باعث این حوادث شده اند زیرا مرگ زینا امینی علت آنها نبوده بلکه دلیل آنها رسیدن به اهداف شومشان است.

وی با اشاره به تاریخچه اصلی و واقعی دشمن علیه ایران گفت: جهان در آستانه تغییر هندسه قدرت است و آمریکا در 40 سال گذشته در تمام مولفه های قدرت خود رو به افول بوده و به جایی رسیده است که رسوایی ها در افغانستان همه ما شاهد بودیم و از افغانستان فرار کردیم.

سردار نقدی افزود: یکی دیگر از قدرت های مهم آمریکا قدرت اقتصادی بود که 50 درصد قدرت دوم دنیا بود اما اکنون نه تنها در بسیاری از مسائل با چین مشورت کرد، بلکه به خام فروشی نفت و زغال سنگ روی آورد و در رتبه اول قرار گرفت. در زغال سنگ دنیا را به دست آورد و این نشان از حقارت آمریکاست، کفگیر اقتصادی آنها به ته دیگ رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا از نظر قدرت سیاسی حرف اول را در جهان می زند اما در این 40 سال تمام اهداف آنها شکست خورده است تا اینکه کشور ایران در این 40 سال به ارتقای لازم در سطح جهانی رسیده است.

سردار نقدی گفت: واقعیت، قدرت بلامنازع ایران در سطح جهانی است و به همین دلیل است که امروز دشمن پس از شکست در همه اجزای خود، با دروغ و ایجاد جنگ روانی به رسانه ها روی آورده و با 300 شبکه ماهواره ای به این انقلاب پایان دهید و این کشور را شکست دهید.

معاون هماهنگ کننده سپاه افزود: دشمن دیگر حرفی برای گفتن ندارد و از هر نظر مغلوب است و در این راستا از هر عنوانی برای نجات خود استفاده می کند اما باید دانست که منشأ همه این اغتشاشات یک سرویس جاسوسی است. که آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان سعودی زیر نظرشان هستند و همگی مردم را علیه ایران تحریک می‌کنند، اما باید بدانیم که هر چه رسانه‌ها می‌گویند قطعا دروغ است و باید هدف آنها را در این امر شناسایی کنیم. حوزه.

وی گفت: بودجه عمرانی استان کردستان در رتبه سیزدهم قرار دارد و این نشان دهنده پیشرفتی است که در سایه این انقلاب برای این ملت صورت گرفته است.

سردار نقدی در پایان گفت: ایران در مدار اقتدار و صلابت قرار دارد و بازتاب دشمن در رسانه ها حباب بیش نیست و نباید از مسیری که برای رسیدن به هدف نهایی طی کرده ایم ناامید شویم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید