رئیس کل دادگستری: امروز بر همگان آشکار شده است که مرگ یک دختر کاملاً بهانه بوده است/ وقتی یک نهاد رسمی و مسئول با نهایت دقت و تحقیقات علمی علت مرگ را در اختیار مردم قرار داد، دیگر آن بهانه وجود ندارد. همه.

رئیس کل دادگستری: امروز بر همگان آشکار شده است که مرگ یک دختر کاملاً بهانه بوده است/ وقتی یک نهاد رسمی و مسئول با نهایت دقت و تحقیقات علمی علت مرگ را در اختیار مردم قرار داد، دیگر آن بهانه وجود ندارد. همه.

روز جدید حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی رئیس قوه قضائیه با اشاره به هوشیاری دشمن برای تمسک به هر بهانه ای برای تهدید امنیت روانی مردم ایران، گفت: امروز بر همه مشهود است آن مرگ. برای یک خانم جوان (که همه ما را تحت تأثیر قرار داد) یک عذرخواهی بود. وقتی یک ارگان رسمی و مسئول (پزشکی قانونی) با نهایت دقت و تحقیقات دقیق، علمی و تخصصی، نتایج علت مرگ متوفی را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار می دهد، دیگر این بهانه در دسترس همگان نیست.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای رئیس قوه قضائیه امروز دوشنبه 27 مهرماه در جمع شورای عالی قضایی ضمن تبریک و تهنیت میلاد با سعادت پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) . ) و امام جعفر صادق (علیه السلام) فرمودند: به برکت این موالید مسعود امیدواریم، دلهای مؤمنان و مسلمانان بیشتر به هم پیوند خورده و به هم پیوسته و عزت و کرامت و اقتدار و صفوف متحد مؤمنان و مسلمانان را به ما برسانیم. افزوده شود تا جوامع اسلامی بهتر بتوانند با مستکبران در سراسر جهان مقابله کنند و در نتیجه هم به منافع خود برسند و هم به منافع خود دست یابند و دست مستکبران و متجاوزان را از جناح اسلامی کوتاه کنند.

رئیس قوه قضاییه در ادامه جلسه امروز با اشاره به اتفاقات روزها و هفته های گذشته به تبیین و تشریح ابعاد مختلف یک اقدام اعتراضی و مسائل جامعه شناختی مرتبط با آن پرداخت و در این خصوص گفت: رسیدگی به همه جریان ها، گروه ها، گروه ها. از جناح‌های سیاسی و مردمی که دارای شبهه، سؤال، انتقاد و ایراد هستند، اعلام می‌دارم که آماده شنیدن نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات آنان از طریق گفت‌وگو و قطعاً در صورت هرگونه اشتباه یا ضعفی از سوی ما هستم. ، از نکات ارائه شده برای رفع آنها استفاده می کنیم و از اصلاح و اصلاح نقاط ضعف ابایی نداریم.

رئیس قوه قضائیه مجدداً بین دو مقوله اعتراض و اغتشاش تمایز قائل شد و تصریح کرد: البته اقدام اعتراضی شامل آتش زدن قرآن و پرچم، آتش زدن اموال مردم و کشتار مردم نمی شود، اما اقدام اعتراضی خود را دارد. تعریف و چارچوب خاص خود را دارد.

رئیس کل دادگستری همچنین خاطرنشان کرد: امروز پشت صحنه اغتشاشات اخیر و مقصران و محرک‌های اصلی برای همگان روشن شد و مشخص شد که صهیونیست‌ها، آمریکایی‌ها و برخی کشورهای اروپایی در این ماجرا نقش داشته‌اند. وقایع و رهبران خودشان نیز درگیر این موضوع هستند.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی اجیعی در ادمه ضمن تبیین و تفسیر دلایل و اهداف متخاصم برای ایجاد اغتشاش و بی نظمی در ایران اسلامی می گوید: زمانی که صهیونیست ها، آمریکایی ها و غربی ها متوجه شدند که یک جنگ ترکیبی و تبلیغاتی و انجام ترور و اعمال تحریم های غیرانسانی برای شکست ایران. اسلام کار نمی کند و آنها در این جنگ همه جانبه علیه مردم و نظام ایران شکست خوردند، لذا راه حل را در تدارک ناامن ساختن ایران برای جلوگیری از پیشرفت کشورمان یافتند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به ناکامی های متعدد و مستمر استکبار در نقاط مختلف جهان اسلام از جمله یمن، فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و افغانستان گفت: سران کشورها و نظام های متخاصم جهان اسلام شکست‌های فراوان خود را در برابر ملت‌های اسلامی سرپوش می‌گذارند، مجبور می‌شوند دست به اقدام بزنند و به دروغ وانمود کنند که هزینه‌های زیاد و هنگفت آنها نتیجه داده است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به برنامه ریزی موشکافانه دشمنان برای تحریک مردم ایران و همراهی آنها با عوامل اصلی اغتشاشات، تصریح کرد: دشمن نتوانست به هدف خود برسد و دوباره آدرس اشتباه گرفت. در حجم شعارها و انبوه اغتشاشگران اعتراف و ابراز تاسف کردند.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به اینکه دشمن رصد می کند به هر بهانه ای برای تهدید امنیت روانی مردم ایران چنگ بزند، گفت: امروز بر همگان روشن شده است که مرگ یک بانوی جوان (که گریبان همه ما را گرفت. ) کاملاً بهانه بود. وقتی یک ارگان رسمی و مسئول (پزشکی قانونی) با نهایت دقت و بررسی دقیق، علمی و تخصصی، نتایج علت مرگ متوفی را به صورت شفاف در اختیار مردم قرار دهد، دیگر این بهانه برای همه قابل دسترس نیست. و هیچ کس که اگر بخواهد در راستای دشمن حرکت کند نمی تواند ادعای بی اطلاعی کند و چنین مردی در پیشگاه خدا و مردم و وجدان خود اختیاری ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین محسنی آژه ای نیز از عموم مردم که با برگزاری تجمعات خودجوش در نقاط مختلف کشور، انزجار خود را از عوامل مزاحم اعلام کردند و از نیروهای امنیتی تجلیل کردند، تقدیر و تشکر کرد.

رئیس قوه قضائیه ضمن قدردانی از زحمات نیروهای امنیتی مردم به ویژه نیروهای فرج و بسیج، از تلاش مضاعف همکاران قضایی خود در ادارات مختلف به ویژه سازمان زندان ها و دادسراها نیز تشکر و توصیه کرد: بیشتر مراقب توطئه های عناصر شیطانی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید