برخی از دستگاه ها اطلاعات خود را در اختیار پایگاه اجتماعی ایران قرار نداده اند/دهک با دقت انجام می شود


ساعت: 11:20
تاریخ انتشار: 02/03/1401
کد خبر: 1833884

ما به دنبال اطلاعات دستگاه های دیگر می گردیم و آمار آنها را در سیستم ذخیره می کنیم

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا زمانی که همه دستگاه ها به این سامانه متصل باشند دهک ها با دقت انجام می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از خانه ملت، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص آخرین وضعیت بانک اطلاعاتی بهزیستی ایران گفت: برخی دستگاه ها داده ها و آمار خود را در اختیار این بانک قرار داده اند. این سیستم در حال حاضر فعال است و رمزگشایی می کند و جامعه را تعریف می کند. البته تلاش ما این است که از سایر دستگاه ها اطلاعات کسب کرده و آمار آنها را در سامانه ثبت کنیم.


با دقت رمزگشایی کنید تا اطلاعات کامل شود

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تا زمانی که همه دستگاه‌ها به سامانه کمک‌های اجتماعی پایه ایران متصل هستند، تخریب در سامانه با دقت انجام می‌شود، یعنی. ما فرض کردیم که مردم خودرو، اموال، حساب بانکی، سهام و سفر به خارج از کشور ندارند.


دهک در پایگاه اجتماعی ایران بر اساس اصل احتیاط

وی افزود: در شرایط فعلی احتیاط می کنیم، یعنی افرادی را با دهک های پایین (کم درآمد) شناسایی می کنیم. در پایگاه اجتماعی ایران اصل بر این است که افراد درآمد و دارایی ندارند مگر اینکه خلاف آن ثابت شود.


آژانس ها موظف شدند اطلاعات خود را در پایگاه بهزیستی ایران ثبت کنند

عبدالملکی در تشریح راهکارهای تعبیه شده برای برخورد با دستگاه های غیر همکار به خانه ملت گفت: ضمانت خوبی در تبصره 17 قانون بودجه سال 1401 درج شده است و بر اساس این تبصره همه دستگاه ها موظف به ارائه اطلاعات شدند. رئیس جمهور نیز در داخل دولت بر این موضوع تاکید کرد، با دستگاه های خارج از دولت هم مکاتبه کردیم مانند نیروی انتظامی و برخی از بخش های قوه قضائیه.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه پرکردن بانک اطلاعاتی رفاه ایرانیان طبیعتا نیازمند همکاری همه دستگاه ها است، گفت: رفاه حال ایرانیان کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد را تسهیل می کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید