واکنش رئیس سازمان اجتماعی به خبر احتمال انتصاب زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب های اجتماعی: سلب مسئولیت از سازمان اجتماعی در اختیار یک نفر نیست.

واکنش رئیس سازمان اجتماعی به خبر احتمال انتصاب زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب های اجتماعی: سلب مسئولیت از سازمان اجتماعی در اختیار یک نفر نیست.

علی محمد قدری رئیس سازمان اجتماعی کشور گفت: تا زمانی که اخبار رسمی و معتبر در خصوص مصوبات شورای دولت به دست ما نرسد، نمی توان به آن استناد کرد. از دستگاه های همکار استقبال می کنیم تا در کنار سازمان مسیر تعهدات قانونی را طی کنند. با این حال، سلب مسئولیت از سازمانی به نام سازمان اجتماعی در اختیار یک نفر نیست. ما صلاحیت قانونی داریم و قانون مشخص می کند که نهادها این امور را طبق نظام ها و قوانین فوق دستورات ثابت و برنامه ای کشور پیگیری کنند.

رئیس سازمان خیریه کشور به خبر احتمال انتصاب زاکانی به عنوان دستیار ویژه رئیس جمهور در امور آسیب های اجتماعی واکنش نشان داد.

علی محمد قدری رئیس سازمان بهزیستی کشور صبح امروز در نشست خبری خود که به مناسبت هفته بهزیستی برگزار شد، اظهار داشت: در هفته بهزیستی هستیم و در آستانه روز بهزیستی شعار امسال مردم زیستن است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی در دولت مردمی و پس از تلاش ها توانست بیش از 7 میلیون و 500 هزار جامعه را هدف قرار دهد و در بیش از 161 ماموریت سازمانی خدمات ارائه کند.

رئیس سازمان خیریه کشور با اشاره به خانواده های فرزندخوانده گفت: برای اولین بار حادثه عظیمی در کشور ما ایجاد شده و 400 خانواده از سراسر کشور این حادثه را ایجاد کرده اند و امیدواریم شما عزیزان باشیم. خدمتکاران.”

وی ادامه داد: رویکرد جدید حفاظت و مراقبت در اداره کل امور کودکان و نوجوانان تدوین شده و این موضوع را با جدیت دنبال می کند.

کادری تصریح کرد: ما یک پروسه داریم و این فرزندخواندگی است، فرقی نمی کند کودک معلول باشد یا سالم. تمامی مراحل قانونی به طور کامل طی شده و مشکلی وجود ندارد.

کادری تصریح کرد: دو میلیون و 900 هزار خانوار داریم که 7 میلیون و 500 هزار نفر می شود. کد خدمات ارائه شده به این افراد بسیار گسترده است.

وی در خصوص برخورد با مراکز متخلف گفت: هر اتفاقی در این مراکز بیفتد به سرعت بررسی و رسیدگی می شود.

قدری در بخشی دیگر از این جلسه در پاسخ به این سوال که آیا شهردار تهران به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور در مسائل متکدیان و کودکان، کار و اعتیاد انتخاب می شود و این سه حوزه واگذار می شود؟ وی توضیح داد: از جنبه حقوقی و واقعی مقام مذکور اطلاع خاصی ندارم، باید ببینیم اگر این موضوع در کمیسیون دولت مطرح شود در حوزه شهرداری تهران خواهد بود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در بخشی دیگر از توضیحات خود گفت: تا زمانی که اخبار رسمی و معتبری در خصوص مصوبات هیات دولت نداشته باشیم نمی توان به آن استناد کرد. از دستگاه های همکار استقبال می کنیم تا در کنار سازمان مسیر تعهدات قانونی را طی کنند. با این حال، سلب مسئولیت از سازمانی به نام سازمان اجتماعی در اختیار یک نفر نیست. ما صلاحیت قانونی داریم و قانون مشخص می‌کند که موسسات این موارد را طبق نظام‌ها و قوانین فوق دستورات و دستورات برنامه‌ای کشور پیگیری کنند.

دیدگاهتان را بنویسید