«سازمان تکدی گری شهر اراک» تشکیل شد/ شهرداری باید در حوزه آسیب های اجتماعی مسئولیت خود را بر عهده بگیرد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ پیمان عین الکوزاتی، رئیس کمیته فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر اراک در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی در خصوص تشکیل و تشکیل ستاد ساماندهی متکدیان در اراک گفت: شهرداری با توجه به اینکه رویکرد فرهنگی خود را در حوزه آسیب های اجتماعی تقویت می کند باید به مسئولیت های اجتماعی خود که یکی از مهمترین آنها است نیز عمل کند. مشارکت در سازمان متکدیان شهرستان برای پذیرش و با کمک سایر دستگاه های ذیربط برای تحقق این مهم است.

وی افزود: در جلسه ساماندهی متکدیان شهر اراک که با حضور فرمانداران و کارشناسان شهرداری برگزار شد، مقرر شد «ستاد سازمانی متکدیان اراک» به ریاست شهرداری اراک و اراک تشکیل شود. شهرداری این مرکز را تامین و تجهیز می کند تا شاهد راه اندازی اولین مرکز پرورش متکدیان در شهر اراک باشید و فعالیت های اجتماعی این مرکز را طبق دستور کار مشترک بین دستگاه ها انجام دهید.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهرداری اراک تاکید کرد: انجام فعالیت های اطلاع رسانی و فرهنگی با توجه به اینکه گسترش تکدی گری در جامعه و کمک مستقیم به متکدیان باعث افزایش آسیب های اجتماعی می شود ضروری است.

وی گفت: فعالیت های فرهنگی کانون تکدی گری شهر اراک توسط سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری، صدا و سیما و سازمان تبلیغات اسلامی انجام می شود. بهزیستی و همچنین کسانی که به طور حرفه ای به تکدی گری مشغول هستند باید از طریق قوه قضاییه و قانون با آنها برخورد قانونی شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید