انتقاد تند نماینده مجلس به اتهام تکدی گری/ این رفتار زننده کی تمام می شود؟

انتقاد تند نماینده مجلس به اتهام تکدی گری/ این رفتار زننده کی تمام می شود؟

روزنامه اینفورماتیکا در یادداشتی به انتقاد از روند اداره کشور توسط مجلس و دولت اصولگرا پرداخت و به آخرین اظهارات یکی از نمایندگان مجلس درباره خودروهای شاسی بلند واکنش نشان داد.

این روزنامه نوشت:

اگر بحث مملکت داری از سوی قوای مقننه و مجریه به جایی برسد که در مقطعی بحث موضوع اول کشور، جریان «شاسی بلند! پس چه امیدی به نسخه های دست دوم و دست سوم داریم!؟

البته فعلاً از این قبیل سؤالات دست اول کم نداریم. البته اگر همه آنها را در یک ترازو اداره کشور قرار دهیم، در مقابل باری که بر روی زمین مانده است، کوچکترین وزنی ندارند، اما اگر هر از گاهی مشکلات برجسته شود و مهمتر از آن چه می شود. که این مشکلات پیش خواهد آمد. ?

جمهوری اسلامی: زنگ خطر به صدا درآمد/ تیم ناکارآمد اقتصادی صدای نمایندگان مجلس را بلند کرد

گفته می شود (تقریباً اساسا): تاریخچه خودروهای SUV را با دیدی وسیع بنگرید و التماس نکنید و آنها را مانند برنج و کره ای نبینید که فصل به فصل در ادارات توزیع می شود!

سلام! مردم باید ذهن خود را بالا ببرند، وابسته به توزیع برنج و روغن ادارات نباشند و با احترام به خرید انواع مایع و جامد، ایرانی، پاکستانی، دم سیاه و غیره بپردازند. از مراکز خرید برای غذای شخصی حالا اگر این برنج ته دیگ به دست خیلی ها داده شد و بالای دیگ روغن مرغوب در صندوق عقب خودروهای شاسی بلند در راه خانه قوه مقننه و مجریه باشد، آیا باز هم باید بپردازیم. به خاطر التماس ما سرزنش شود؟

چه زمانی زمان چنین رفتار ناخوشایندی خواهد رسید – خواندن منزجر کننده و مبتذل؟ چه زمانی شکاف بین شعارهای مبارزاتی و سخنرانی های آرمان گرایانه با اقدامات پوپولیستی پر می شود؟ تا کی فرزندان خانواده های طبقه متوسط ​​به خودروهای صدها میلیون میلیارد دلاری نگاه خواهند کرد؟ بعد ردیف ماشین های کوتاه و بلند سهمیه اجاره مسئولان می شود؟

آقایان اگر برای عزت و شرافت شخصی خود – قرب الله – حدی قائل شده اند، هر چهار سال یک بار به فکر عزت و مقامی باشند که برای آن می جنگند. علاوه بر این، از چند روز پیش وزارت کشور مقدمات برگزاری انتخابات بعدی را آغاز کرد.

دیدگاهتان را بنویسید