ویلاهای ساحلی دولتی در اختیار مردم قرار می گیرد/ تشکر مردم و مسافران از رئیس جمهور برای اجرای آزادسازی سواحل


ساعت: 12:46
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۰
کد خبر: 1814640

بازدید رئیس جمهور از سواحل آزاد شده مازندران:

سیدابراهیم رئیسی در بازدید از سواحل آزاد شده استان مازندران در منطقه هزار آباد ساری به استاندار دستور داد طرح های سالم سازی سواحل را گسترش داده و امکانات لازم را برای تفریح ​​سالم فراهم کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز جمعه در جریان برنامه ریزی های خود برای سفر به استان مازندران در جریان روند پاکسازی سواحل استان قرار گرفت.

رئیس جمهور در این بازدید بر پاکسازی سواحل و ایجاد امکانات ایمنی، اجتماعی و بهداشتی تاکید کرد و از استاندار خواست برای استفاده عموم از دریا اقدامات لازم را انجام دهد.

در جریان بازدید رئیس جمهور از سواحل تخلیه شده تعدادی از مردم و گردشگران با رئیس جمهور گفتگو کردند.

رئیسی در این بازدید همچنین با مدیری به گفتگو پرداخت و از مدیر مسئول خواست در اولویت رسیدگی به مشکلات و درخواست های آنان باشد.

رئیس جمهور تاکید کرد: مطالبات و حقوق کلیه کارکنان قراردادی شرکت های استخدام شده توسط دولت باید قبل از پایان سال پرداخت شود.

پیش از این بخشی از سواحل استان مازندران به ویژه در خزر ساری در اختیار دستگاه های دولتی بود که با دستور رئیس جمهور آزاد و در اختیار مردم قرار گرفت.

رئیس جمهور نیز با دقت به درد دل ماهیگیران گوش داد و با مردم صحبت کرد.

صیادان همچنین در گفتگوی صمیمانه با رئیس جمهور مشکلات بیمه ای و احیای ذخایر ماهی در دریای خزر را بررسی و خواستار کمک دولت شدند.

مردم و مسافران همچنین از زحمات رئیس جمهور برای اجرای طرح آزادسازی سواحل تشکر کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید