لغو تصرف بیش از 10 کیلومتر از سواحل جزیره کشم / تخریب دیوار ویلاهای خصوصی دولتی با هماهنگی دولت و قوه قضائیه


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1806941

پس از ابلاغ رئیس قوه قضائیه و دستور رئیس جمهور؛

رئیس قاضی استان هرمزگان از رفع تصرف در 10 کیلومتری ساحل کشم و تخریب دیوارهای ویلاهای دولتی برای حفاظت از حریم دریایی 60 متری با هماهنگی دولت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی هرمز ؛ با اشاره به اظهارات رئیس قوه قضائیه در شورای عالی دارایی و دستور رئیس جمهور برای مقابله با متخلفان منابع طبیعی گفت: در همین راستا با هماهنگی و درخواست سازمان مناطق آزاد برای حفاظت از دریای 60 متری، دیوارهای ویلاهای دولتی و ساختمان های اطراف آن تخریب شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح با حضور دادستان و انقلاب کشم در صحنه و به صورت مشترک بین قوه قضائیه و منطقه آزاد و دستگاه های مرتبط اجرا شد، خاطرنشان کرد: از اراضی ساحلی کشم و نهادهای دولتی ادامه دارد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین از دستگاه های دولتی که به صورت داوطلبانه نسبت به حذف بناهای غیرمجاز از بستر و دریا اقدام کرده اند و همچنین دستگاه هایی که اقدامات مقتضی را برای اعمال قانون در این زمینه انجام داده اند، تقدیر و تشکر کرد. وی این کار را نکرد و هشدار داد که هر چه سریعتر برای رفع موانع خودساخته در امتداد ساحل اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید