6 کیلومتر دیگر از ساحل جزیره کشم به نفع مردم آزاد شد


ساعت: 09:15
تاریخ انتشار: 14/09/12
کد خبر: 1811940

قهرمانی گفت: با تخریب بناهای غیرمجاز در 6 کیلومتری دیگر از ساحل جزیره کشم، این اراضی از تصرف خارج و به نفع مردم آزاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس قاضی هرمزگان در گفتگو با خبرنگار شبکه خبر هرمز گفت: از سواحل جزیره کشم این اراضی به نفع مردم برداشته و آزاد شده است.

مجتبی قهرمانی افزود: با انهدام نوآوری های غیرمجاز در حدفاصل روستای پی پست تا حریم 6 کیلومتری بندر لافت، این اراضی ساحلی عمومی شده و از دستگاه های مسئول خواسته شده تا نظارت ها و اقدامات لازم را انجام دهند. سواحل خالی شده نباید دوباره تصرف شوند.

وی ابتکارات تخریب شده واقع در 60 متری این سواحل را شامل بنایی، پی سنگی، سازه های بدون سقف، سدها و سدهای خاکی و بتنی دانست و تصریح کرد: آزادسازی این اراضی به دستور دادستانی و انقلاب در کشم و با همکاری انجام شد. توسط نیروهای یگان حفاظت اراضی کشور، دولتی و یگان اجرایی منطقه آزاد کشم و ماموران انتظامی این شهرستان انجام شد.

رئیس قاضی هرمزگان همچنین با اشاره به روند مطلوب آزادسازی سواحل استان، تاکید کرد: تلاش برای آزادسازی کامل سواحل و 60 متر دریا در نقاط مختلف استان هرمزگان با جدیت دنبال می شود و فهرست مناطق تصرف شده در حال پیگیری است. در حال آماده سازی است صدور و اجرای حکم به سرعت در حال پیشرفت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید