20 کیلومتر دیگر از خط ساحلی جزیره کشم آزاد کنید


ساعت: 14:24
تاریخ انتشار: 14/11/1400
کد خبر: 1807067

قهرمانی از آزادسازی 20 کیلومتر دیگر از خط ساحلی جزیره کشم خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگار هرمزگان از لغو تصرف و آزادسازی 20 کیلومتر دیگر از خط ساحلی قشم و از بین رفتن نوآوری های ایجاد شده در 60 متری دریا در اطراف پارک زیتون قشم خبر داد. باشگاه کارکنان منطقه آزاد، در کنار پارک بیوتکنولوژی و تعدادی از روستاهای جزیره گزارش می دهند.

وی همچنین گفت: دو شرکت بوم گردی به طور غیرقانونی دسترسی مردم به دریا در سواحل سینگو و منطقه دریایی روستای نقشه حدفاصل کندالو ماد را مسدود کرده اند و نوآوری های ایجاد شده توسط این شرکت ها را کاملا از بین برده و سواحل را بازگشایی کرده اند. از این مناطق.اطلاع داد.

قهرمانی همچنین به حصارکشی یک شرکت پرورش میگو در روستای سوزای در جزیره کشم اشاره کرد و خاطرنشان کرد: با حضور دادستان کشم و کارکنان سازمان منطقه آزاد سایت، دیوارهای احداث شده توسط این شرکت تخریب و ساحل به روی عموم باز بود

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان خاطرنشان کرد: مشارکت و هم افزایی تمامی دستگاه ها و اطلاع رسانی عمومی امکان شناسایی و امحای سریع نوآوری های غیرقانونی در دریا و بستر دریا را فراهم می کند و برای این منظور دستگاه قضایی استان هرمزگان آماده پذیرش مردمی است. گزارش های شبانه روزی.در این رابطه.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید