آزادسازی کامل دریای کشم با رفع اشغال ۶۹ هزار متر دیگر از خط ساحلی این جزیره


ساعت: 08:53
تاریخ انتشار: 14/12/1400
کد خبر: 1815352

قهرمانی اعلام کرد: برای تحقق دستور ریاست محترم قوه قضائیه، با رفع تصرف حدود 46 کیلومتر معادل 176 هکتار از 60 متر مساحت دریا در جزیره کشم در 12 مرحله، تمامی سواحل این جزیره به طور کامل انجام شد. آزاد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در گفتگو با خبرنگار هرمز، طول اراضی ساحلی تخلیه شده در کشم را یک میلیون و 761 هزار و 200 مترمربع عنوان کرد و گفت: امروز با افزایش تصرف به 69 هزار و 200 متر، باقیمانده روستاهای باسایدو و شهرستان ساریق و دهستان ساریق است. سوزا و یکی از مناطق شهر کشم، عملیات آزادسازی دریا و بستر این جزیره به پایان رسید و امروز می توان گفت که در تمامی مناطق جزیره کشم 60 متر از محدوده دریا آزاد شده و باقی مانده است. مورد دیگر

وی تصریح کرد: با دستور رئیس و دادستان انقلاب شهرستان کشم کلیه نوآوری های غیرمجاز در این اراضی توسط یگان حفاظت منابع طبیعی و افسران دریابانی و نیروی انتظامی معدوم شد.

قهرمانی افزود: حدود 53 کیلومتر معادل 350 هکتار زمین در فاصله 60 متری از دریا در نقاط مختلف استان هرمزگان تاکنون تصرف و آزادسازی شده و این سواحل در اختیار عموم قرار گرفته است.

رئیس قاضی استان هرمزگان در پایان با تشکر و تشکر از همکاری خوب دولت، بخشداری هرمزگان و کلیه دستگاه ها و اشخاص حقیقی و حقوقی که داوطلبانه نسبت به رفع ساخت و سازهای غیرمجاز در بستر دریا اقدام کرده اند، تاکید کرد: خوشبختانه هماهنگی و همکاری دستگاه های دولتی و نهادهای مختلف با قوه قضائیه برای آزادسازی مناطق دریایی نشان داده است که عزم ملی برای تعیین تکلیف سواحل کشور وجود دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید