آزادسازی 19 کیلومتر از مناطق ساحلی مازندران / 220 هکتار از نوار ساحلی در دست دولت هاست.


ساعت: 10:28
تاریخ انتشار: 27.11.1400
کد خبر: 1808957

محمود حسینی پور گفت: تاکنون 19 کیلومتر از سواحل مازندران را از جمع آوری 4 درصد غیرمجاز آزاد کرده ایم و قسمت کوچکی باقی مانده که امیدواریم در روزهای آینده تکمیل شود. که در

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سیدمحمود حسینی پور صبح امروز در جمع خبرنگاران افزود: 20 درصد از تصرف ساحلی در استان مازندران مجاز است که شامل بنادر، نیروهای نظامی، پایانه های نفتی و پروژه های فاضلاب است و 5 درصد آن بخش خصوصی و 4 درصد است. او گفت که غیرمجاز است که در دست دولت ها و ارتش است. تا دو سه روز آینده کار را تمام می کنیم و گزارش نهایی از آزادی ملت شریف ایران را ارائه می کنیم.

وی گفت: آزادسازی سواحل مقدمه ای برای کار اصلی است که ما انجام می دهیم. در بودجه 1401 دستگاه های دولتی موظف شده اند تمام املاکی را که دارند در مناطق ساحلی توزیع کنند تا پروژه های عمرانی از محل فروش این املاک ادامه یابد که امیدواریم با دستور اکید رئیس جمهور در بودجه 1401 اجرایی شود. پیش بینی شده بود که متأسفانه اجرایی نشد و امیدوار است با تاکید رئیس جمهور اجرایی شود.

حسینی پور با بیان اینکه بیش از 220 هکتار از بهترین مناطق ساحلی استان در اختیار دستگاه های دولتی است، افزود: با اجرای این قانون، استانداران می توانند با همکاری وزارت اقتصاد و دارایی و ساماندهی این برنامه، مسئولیت اجرای آن را بر عهده بگیرند. بودجه اعضای این کارگروه امیدواریم این مهم محقق شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در حال حاضر مردم به صورت عمودی از سواحل طرد شده اند، این کار برای رئیس جمهور کار مهم و زیبایی است و مردم انتظار بهره مندی از سواحل را دارند و رئیس جمهور در راستای اشتغال زایی به عنوان اولویت برای رئیس جمهور است. کشور.

استاندار مازندران یادآور شد: متاسفانه استان های شمالی هنوز از اقتصاد دریایی بهره ای نبرده اند و با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری چرا باید یک استان ساحلی و جنگلی بیکار شود، شاهد اشتغال ده ها هزار جوان خواهیم بود. مردم استان ما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید