رئیس کل دادگستری اصفهان: 3 نفر در اغتشاشات سمیرم جان باختند / یک نفر بر اثر ضربه جسم سخت به سر؛ جان باخت. علت مرگ 2 نفر دیگر اصابت گلوله بوده است

رئیس کل دادگستری اصفهان: 3 نفر در اغتشاشات سمیرم جان باختند / یک نفر بر اثر ضربه جسم سخت به سر؛ جان باخت.  علت مرگ 2 نفر دیگر اصابت گلوله بوده است

حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان ضمن بیان جزییاتی از کشته شدن سه نفر از ساکنان شهر سمیرم در ناآرامی های اخیر گفت: 2 نفر از کشته شدگان بر اثر اصابت گلوله غیر متعلق به شهرستان سمیرم کشته شدند. سلاح های نگهبانان وی گفت: یکی از قربانیان بر اثر اصابت جسم سخت به سر جان باخت.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان جزئیاتی از کشته شدن سه نفر از ساکنان شهرستان سمیرم در ناآرامی های اخیر گفت: 2 نفر از کشته شدگان با گلوله سلاح های غیر در اختیار حراست جان خود را از دست دادند. .

روابط عمومی دادگستری استان اصفهان امروز به نقل از حجت الاسلام والمسلمین اسدالله جعفری افزود: شامگاه چهارشنبه 4 آبان ماه در جریان ناآرامی های شهرستان سمیرم متاسفانه 3 نفر از اهالی این شهرستان جان خود را از دست دادند.

وی بیان کرد: پس از گزارش این حادثه با دستور ویژه قضایی رسیدگی کامل به این پرونده آغاز شد که بررسی ها و بررسی های اولیه حاکی از فوت یکی از قربانیان بر اثر اصابت جسم سخت به سر بود. و دلیل 2 نفر دیگر تیراندازی شد.

رئیس قاضی استان اصفهان تاکید کرد: بررسی های اولیه نشان می دهد این گلوله ها متعلق به نیروی انتظامی نیست.

وی خاطرنشان کرد: تحقیقات تکمیلی برای روشن شدن وقایع سمیرم در حال انجام است که نتایج آن متعاقباً به اطلاع مردم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید