رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: فرشته احمدی بر اثر اصابت گلوله از منزل به شهادت رسید

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: فرشته احمدی بر اثر اصابت گلوله از منزل به شهادت رسید

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهار داشت: پرونده جنایی برای بررسی علت فوت خانم احمدی تشکیل شده است. عتباتی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده تا به امروز ثابت شده است که تیراندازی از منزل این فرد شلیک شده و این موضوع از سوی اعضای خانواده این خانم تایید شده است. به گفته مقامات پلیس و امنیتی، در زمان وقوع این حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس در محوطه منزل این خانم وجود نداشته است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد اظهار داشت: پرونده جنایی برای بررسی علت فوت خانم احمدی تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، نصیر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در خصوص جزئیات فوت خانم فرشته احمدی در شهرستان مهاباد گفت: برای بررسی علت وقوع این حادثه پرونده جنایی تشکیل شد. مرگ آقای احمدی و بازپرس ویژه قتل با کارآگاهان همکاری کردند. پلیس جنایی و اداره اطلاعات استان در حال بررسی دقیق این قضیه هستند.

وی افزود: دادستان شهرستان مهاباد نیز به دستور افسر برای بررسی بیشتر موضوع به همراه کارآگاهان جنایی در محل حاضر شده و تحقیقات کامل در این زمینه ادامه دارد.

عتباتی تصریح کرد: با بررسی های انجام شده تا به امروز ثابت شده است که تیراندازی از منزل این فرد شلیک شده و این موضوع از سوی اعضای خانواده این خانم تایید شده است. به گفته مقامات پلیس و امنیتی، در زمان وقوع این حادثه هیچ گونه تجمع، اغتشاش و حضور پلیس در محوطه منزل این خانم وجود نداشته است.

وی افزود: هم اکنون یک فقره قتل عمد تشکیل شده و پزشکی قانونی در حال بررسی و تحقیقات اولیه است.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: این پرونده با دستور ویژه در حال رسیدگی است.

عتباتی در نهایت اعلام کرد که دستگاه قضایی بدون توجه به فضاسازی‌های رسانه‌ای، موضوع قتل خانم احمدی را با دقت و جدیت بررسی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید