حادثه تیراندازی دختر آملی/ اثر گلوله روی بدن مرحوم چلاوی نشان می دهد که گلوله از جلو به عقب، راست به چپ و از پایین به بالا شلیک شده است.

حادثه تیراندازی دختر آملی/ اثر گلوله روی بدن مرحوم چلاوی نشان می دهد که گلوله از جلو به عقب، راست به چپ و از پایین به بالا شلیک شده است.

روز جدید سرهنگ علی قیصری رئیس پلیس آگاهی استان مازندران گفت: همانطور که در فیلم به وضوح مشخص است زاویه آتش از بالا و ارتفاع به سمت پایین بوده و آثار گلوله بر روی بدن مرحوم چلاوی حاکی از شلیک گلوله از سمت چپ بوده است. جلو عقب، راست به چپ و از پایین به بالا شلیک شده و این سه زاویه نشان می‌دهد که هیچ یک از گلوله‌ها از بالا شلیک نشده است، بلکه یکی از بین جمعیت (هم سطح خانم چلوی) به او شلیک می‌کند.

خبرگزاری فارس نوشت: «دیروز فیلمی در شبکه های اجتماعی ضد انقلاب در دوپلان منتشر شد که در آن مرد مسلح در اولین شلیک تیری از بالای چند پله شلیک می کند. اگرچه نوع سلاح و رزمی یا غیر رزمی بودن آن مشخص نیست، اما همزمان و در پس زمینه، فردی که از تلفن همراه مردم آمل عکس می گیرد، روی زمین می افتد و اطرافیان او در حالی که دوربین گوشی همچنان روشن است و ضبط می شود، می گویند او (صاحب گوشی) مورد اصابت گلوله قرار گرفته و روی زمین افتاده است. جنبش ضد انقلاب با اتصال این دو گلوله مدعی شده است که آن مرحوم (مرحوم چلاوی) با شلیک گلوله مرد در همان تیر اول کشته شده است.

در این رابطه سرهنگ علی کیاسری، رئیس پلیس آگاهی استان مازندران به فارس گفت: در این فیلم ادعا می شود که فرد مورد اصابت گلوله، مرحوم چلاوی است، این در حالی است که بررسی های ما نشان می دهد فیلم پخش شده بریده شده است. .

وی ادامه داد: همانطور که در فیلم مشخص است زاویه شلیک از بالا و ارتفاع به سمت پایین است، در حالی که آثار گلوله روی بدن مرحوم چلاوی نشان می دهد که گلوله از جلو به عقب شلیک شده است. از چپ و پایین به بالا این سه زاویه نشان می دهد که هیچ یک از گلوله ها از بالا شلیک نشده است بلکه یکی از بین جمعیت (هم سطح خانم چلوی) به سمت او شلیک می کند.

نکته دیگری که سرهنگ قیصری به آن اشاره می کند این است که چندین مورد تیراندازی نیروهای امنیتی توسط جمعیت معترضان (مانند آنچه برای مرحوم چلاوی اتفاق افتاد) در چنین تجمعاتی اتفاق افتاده است.

دیدگاهتان را بنویسید