فرمانده نیروی زمینی ارتش: امروز محور هجمه های دشمن در جایگاه رهبری است/ گلوله جنگ ترکیبی از صدا و تصویر و کلام است; این گلوله گاهی اصابت می کند، اما ما حتی متوجه آن نمی شویم

فرمانده نیروی زمینی ارتش: امروز محور هجمه های دشمن در جایگاه رهبری است/ گلوله جنگ ترکیبی از صدا و تصویر و کلام است;  این گلوله گاهی اصابت می کند، اما ما حتی متوجه آن نمی شویم

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش گفت: گلوله جنگ ترکیبی از صدا، تصویر و گفتار است و گاهی گلوله این جنگ اصابت می کند و آثار مخربی بر جای می گذارد، اما ما حتی متوجه آن نمی شویم. فرمانده ارتش یادآور شد: اکنون محور هجمه های دشمن در کشور، جایگاه و وجود گرانقدر رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارزش ها و همچنین دستاوردهای امیدوارکننده ایران سربلند اسلامی در عرصه های مختلف است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان های شناور نیروی دریایی ارتش از منافع ایران در آب های آزاد حفاظت می کنند، یگان های نیروی زمینی با آمادگی کامل در مرزهای کشور مستقر هستند، پدافند هوایی به صورت شبانه روزی فضای کشور و هوا را رصد و رصد می کند. نیرو دائما در حال گشت زنی است.

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم گرامیداشت روز پرستار در دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی ارتش ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) گفت: روز پرستار از بسیاری جهات یک روز بسیار فرخنده و یکی از فرخنده ترین روز های نامگذاری است، پرستار روز میلاد حضرت زینب (سلام الله علیها) است.

به گزارش تسنیم، وی ادامه داد: این روز که روز تجلیل از پرستاران و جامعه بزرگ و بهورزان است، فرصتی برای قدردانی از زحمات، فداکاری ها و زحمات همه فعالان این عرصه در کنار پرستاران و پیراپزشکان است. ارتش جمهوری اسلامی ایران به سلامت و نگرش نظامیان در مقاطع مختلف امتیاز دهید.

فرمانده ارتش افزود: جایگاه پرستار در همه جوامع و در طول تاریخ مورد احترام بوده است. نقش پرستاران همیشه نقشی حیاتی در زندگی مردم به حساب می آید و تقریباً همه مردم عظمت پرستاری را در طول زندگی خود احساس کرده اند. این موهبت الهی که در زندگی مردم عزیز قرار می گیرد، مانند بسیاری از مواهب و موهبت های خداوند، هر روز همه ما را احاطه می کند، اما شکر آن را به درستی به جا نمی آوریم، بنابراین امیدوارم خداوند ما را در قدردانی از آن یاری کند. ارزش این موهبت الهی را بشناسیم و خداوند متعال را شاکر باشیم و قدردان پرستاران عزیزمان باشیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به تلاش بی چون و چرای پرستاران و تجلیل از شهدای عزیز پرستار ارتش از جنگ تحمیلی تا روزهای سخت کرونا، گفت: با توجه به زحمات پرستاران عزیز، ستاد ارتش در تلاش برای تقویت نظام است. زیرساخت های خدمت رسانی بهتر و همچنین جبران زحمات جهادی این پرستاران، قشر خدمتگزار را در برنامه کوتاه مدت و بلند مدت خود قرار دهید.

امیر سرلشکر موسوی با اشاره به توانمندی های دانشکده پرستاری و ظرفیت بالای آموزش پرستاری در ارتش خاطرنشان کرد: با توجه به نوع آموزش، آموزش و پرورش و به عنوان الگوی ارتش در بسیاری از زمینه ها، می توان زیرساخت هایی را فراهم کرد که ارتش بتواند در زمینه آموزش پرستاری نیز فراهم کند. به کشور کمک کند

فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخشی دیگر از سخنان خود به آمادگی ارتش برای مقابله با هرگونه تهدید خارجی اشاره کرد و افزود: اکنون یگان های شناور ناوگان ارتش از منافع جمهوری اسلامی ایران در آب های آزاد محافظت می کنند و یگان های ارتش نیروی زمینی مستقر در مرزهای کشور در آماده باش کامل است، پدافند هوایی ما شبانه روز جو کشور را رصد می کند و نیروی هوایی ما دائماً در آسمان و مرزهای هوایی ایران در حال گشت زنی است و پرستاران عزیز در حال نبرد هستند. در جبهه بسیار مهم و ارزشمند بهداشت و درمان، برادرانشان در جبهه دیگری قرار دارند. آنها علاقه مند به حفظ مرزها و منافع ایران اسلامی هستند.

وی همچنین به لزوم هوشیاری و بصیرت در تشخیص توطئه های دشمن در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و خاطرنشان کرد: گلوله جنگ ترکیبی از صدا، تصویر و گفتار است و گاهی اوقات گلوله این جنگ اصابت می کند. و اثرات مخربی بر جای می گذارد، اما ما حتی متوجه آن نمی شویم.

فرمانده ارتش یادآور شد: اکنون محور هجمه های دشمن در کشور، جایگاه و وجود ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی، ارزش ها و همچنین دستاوردهای امیدوارکننده ایران سربلند اسلامی در عرصه های مختلف است، اما ما مردم بصیر و هوشیار به خوبی متوجه توطئه های دشمنان و با رهبری هوشمندانه حضرت امام خامنه ای عزیز با حمایت و همدلی این ملت شریف و شریف و همچنین نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران بودند. ما شاهد وحدت و اقتدار روزافزون دفاعی و موفقیت های بیشتر کشور عزیزمان خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید