سخنگوی دولت: حکومت از روز اول اجازه شلیک گلوله جنگی را به آب خوردن داد/ بیشتر اعتراضات امروز نتیجه سیاست های غلط دولت قبل است.

سخنگوی دولت: حکومت از روز اول اجازه شلیک گلوله جنگی را به آب خوردن داد/ بیشتر اعتراضات امروز نتیجه سیاست های غلط دولت قبل است.

جلسه پرسش و پاسخ علی بهادری سخنگوی دولت با دانشجویان دانشگاه صداوسیما در فاطمیه بزرگ تهران برگزار شد.

به گزارش فارس، بهادری جهرمی با بیان اینکه باید اغتشاشگر و معترض را از هم جدا کنیم، گفت: قطعا پاسخ دشمن بیرونی را خواهیم داد و شک نکنید اگر یکی بخوریم دو تا می زنیم اما شاید نتوانیم بگوییم. برخی از آنها

و افزود: این سوال پیش می آید که چرا با شورشیان داخلی صلح می شود؟ باید بگویم من معترضان را دشمن نمی دانم، اما اصل این است که این جوانانی که به خیابان می آیند فرزندان گمراه ما هستند.

جهرمی گفت: راهبرد دشمن این است که دولت را به جان فرزندان خود و آن فرزندان را به جان دولت بیاندازد. اتفاقاً در 45 روزی که از حوادث اخیر می گذرد، دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا در دام دشمن نیفتد و دلیل اینکه گفته می شود آشتی با شورشیان انجام می شود این است که ما این کار را نکرده ایم. در دام دشمن افتاد

بهادری جهرمی تصریح کرد: دولت مثل آب خوردن بود که از همان روزهای اول اجازه می داد پلیس از گلوله های واقعی استفاده کند و هرکسی را در خیابان تعقیب کند تا مردم بترسند و از خانه بیرون نیایند. اما این دولت هرگز چنین کاری نمی کند. زیرا او معترضان را فرزندان و خانواده خود می داند و سرمایه گذاری زیادی روی این افراد شده است تا بتوانند مشکلات کشور را حل کنند.

وی با بیان اینکه اکثر اعتراضات امروز ناشی از سیاست های غلط اقتصادی، مدیریتی و سیاسی دولت قبل است، اظهار کرد:

یهرمی با بیان اینکه دولت قبل بین خود و مردم دیوار کشید، گفت: دولت سابق بین خود و مردم دیوار کشید و به حرف آنها گوش نکرد و نیروی انتظامی با آنها برخورد کرد و صدای آنها را خاموش کرد. دولت قبل اجازه نمی داد صدای مردم به گوش برسد و این باعث شد که اعتراض توده ای جمع شود و انفجاری شود. بنابراین نباید مشکلات قدیمی را به گردن دولت سیزدهم بیندازیم، زیرا این دولت از روزی که روی کار آمد در میان مردم بوده است، به گونه ای که رئیس جمهور در یک سال 31 سفر استانی با احتساب سایر سفرها انجام داده است. ماه سه سفر انجام می شود.

بهادری جهرمی در پایان گفت: این دولت حرف مردم را می شنود و به دانشگاه می رود و تاکنون حدود 55 دانشگاه به تنهایی از من دعوت کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید