دختر 12 ساله ای که در اسفند ماه سال گذشته در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود جان باخت.

دختر 12 ساله ای که در اسفند ماه سال گذشته در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود جان باخت.

11 اسفندماه سال گذشته بود که در جریان تعقیب و گریز خودروی پلیس با خودروی مواد مخدر در منطقه سه راهی گوهر دشت کرج، ماموران پلیس به سمت وی ​​شلیک کردند و یکی از گلوله ها با کمانه زنی به یک نوجوان 12 ساله اصابت کرد. نوجوان پس از این حادثه، ملیکا برجی به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد و سپس با تصمیم خانواده و پزشکان برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان‌های پایتخت منتقل شد. متأسفانه این دختر نوجوان روز گذشته بر اثر عفونت در بدنش جان باخت و امروز با حضور خانواده اش در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده شد.

: عموی ملیکا برجی دختری که اسفندماه سال گذشته در جریان تعقیب و گریز پلیس بر اثر اصابت گلوله مجروح شده بود و همان روز بر اثر عفونت جان خود را از دست داد، گفت: هرکس کوچکترین اطلاعی از نظامی داشته باشد می داند که رفتار مامور پلیس. در این صحنه خطای انسانی رخ داده و عمدی در این حادثه وجود نداشته است.

11 اسفند سال گذشته بود که در جریان تعقیب و گریز خودروی پلیس و مواد مخدر در منطقه سه راهی گهر دشت کرج، پلیس به سمت آن شلیک کرد و یکی از گلوله ها با کمانه زنی و اصابت یک دستگاه 12 ساله اصابت کرد. نوجوان پیر

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی استان البرز در این رابطه گزارش داد: ماموران پلیس آگاهی پس از گشت زنی در یکی از نقاط کرج به یک دستگاه خودروی 206 سفید رنگ که سابقه فروش مواد مخدر داشت دستور ایست دادند و خودرو بدون توجه به ایست پلیس متواری شد.

در ادامه این پیام آمده است: ماموران برای توقف خودرو اقدام به تیراندازی کردند اما متاسفانه در جریان تیراندازی دو گلوله به یک زن و یک دختر نوجوان اصابت کرد که بلافاصله پس از حادثه به مرکز درمانی منتقل و تحت مداوا قرار گرفتند.

پس از این حادثه ملیکا برجی به بیمارستان شهید مدنی کرج منتقل شد و سپس با تصمیم خانواده و پزشکان برای ادامه درمان به یکی از بیمارستان های پایتخت منتقل شد.

متأسفانه این دختر نوجوان روز گذشته به دلیل عفونت در بدنش جان باخت و امروز با حضور خانواده اش در بهشت ​​سکینه کرج به خاک سپرده شد.

محسن برجی عموی ملیکا در حاشیه این مراسم به خبرنگار فارس گفت: هرکس کوچکترین اطلاعی از حوزه نظامی داشته باشد می داند که رفتار پلیس در این صحنه خطای انسانی بوده و هیچ عمدی در این حادثه وجود نداشته است.

وی با بیان اینکه در طول مدت درمان، پلیس استان تمام تلاش خود را انجام داد و بهترین همکاری را انجام داد، تاکید کرد: در این مدت زمانی که ملیکا تحت درمان بود، عملیاتی نیز برای وی انجام شد، اما متاسفانه بدن وی دچار عفونت و عفونت شد. او به مدت 3 ماه و نیم در بیمارستان بستری بود.

عموی ملکه برجی در پایان گفت: اشتباهی که در این حادثه رخ داد باید به حداقل برسد، این تجربه تلخی که برای ما ثبت شد باید به ارتقای دانش نظامی کشور کمک کند. این اتفاق بهانه ای شد تا رسانه های ضد انقلاب بار دیگر با استفاده از تکنیک نیمه حقیقت و تصاویر معصومانه این دختر 12 ساله به مخاطبان خود اعلام کنند که «مالیکا برجی هدف تیراندازی پلیس بوده است».

این رسانه نیز ماجرای تعقیب و گریز پلیس و خودروی مواد مخدر را به گونه ای روایت می کند که مخاطب از کمانه شدن گلوله و خطرات آن تعقیب و گریز بی خبر است.

در بررسی عملکرد 5 رسانه بی بی سی فارسی، ایران اینترنشنال، صدای آمریکا، رادیو فردا و من و تو و صفحات مجازی آنها در سال گذشته مشخص شد که این رسانه ها به مدت 46 روز (23 شهریور تا 9 آبان) ) در مجموع 38003 دروغ گفته در مورد آخرین اتفاقات ایران پست گذاشته اند!

دیدگاهتان را بنویسید