مرگ دختر 12 ساله در جریان تیراندازی پلیس / پلیس: در تعقیب پلیس و قاچاقچیان جان باخت. ربطی به «حوادث اخیر» ندارد/ نماینده هرمزگان: کسانی که قصد توقف خودرو و بازرسی جاده را داشتند با لباس شخصی بودند/ اگر رفتار با مردم بهتر می شد امروز عزاداری نمی کردیم.

مرگ دختر 12 ساله در جریان تیراندازی پلیس / پلیس: در تعقیب پلیس و قاچاقچیان جان باخت.  ربطی به «حوادث اخیر» ندارد/ نماینده هرمزگان: کسانی که قصد توقف خودرو و بازرسی جاده را داشتند با لباس شخصی بودند/ اگر رفتار با مردم بهتر می شد امروز عزاداری نمی کردیم.

یک دختر 12 ساله اهل هلوس بستک شب گذشته بر اثر تیراندازی جاده ای در غرب هرمزگان جان باخت.

سرهنگ مهرداد مشوک جانشین پلیس هرمزگان در پی جان باختن دختر 12 ساله هلوسی بستک بر اثر تیراندازی شب گذشته در غرب هرمزگان اظهار داشت: ساعت 16:30 یکشنبه گذشته 13 دی ماه پلیس راهور. ماموران کلانتری جینا شهرستان بستک با اقدامات اطلاعاتی با اطلاع از حمل یک محموله مواد مخدر از نمایندگی پژو پارس و پس از بررسی صحت موضوع، بلافاصله با قرار گرفتن در مسیر، طرح مهار را اجرا کردند. حرکت قاچاقچیان

پلیس پس از تعقیب و گریز و انجام اقدامات احتیاطی لازم به یک دستگاه خودرو پژو پارس با شیشه های ضخیم رنگی مشکوک شد و دستور ایست داد و راننده بدون توجه به دستورات پلیس و علائم هشدار دهنده با سرعت زیاد اقدام به فرار کرد. توقف خودرو در مسافت طولانی امکان پذیر نبود به همین دلیل ماموران پلیس با رعایت قانون بکارگیری سلاح به هوا تیراندازی کردند و سپس به لاستیک های خودرو شلیک کردند و راننده با عصبانیت به رانندگی ادامه داد. سرعت علی رغم شیشه خودرو پانچری، این خودروی فراری متوقف شد.

مشوک تصریح کرد: در این تعقیب و گریز و با توجه به ارتفاع و ارتفاع زیاد جاده و شیشه خودرو، متاسفانه یکی از سرنشینان خودرو مورد اصابت تیر قرار گرفت و با کمک ماموران به بیمارستان منتقل شد. و امدادگران

دستور ویژه برای رسیدگی به موضوع

جانشین انتظامی استان تصریح کرد: در این میان رسانه های متخاصم که با انتساب این موضوع به حوادث اخیر به دنبال سوء استفاده از هر موقعیت و ایجاد تنش و هرج و مرج در جامعه هستند، با توجه به خبر فوق سعی در تشویش اذهان عمومی داشتند که این امر تبدیل به ج. در لیست رسانه ها قرار گرفت اما قطعاً مردم فهیم به آن توجهی نکردند و در این راستا فرمانده انتظامی استان دستور ویژه ای را برای بررسی موضوع و علل و عوامل حادثه و بررسی موضوع صادر کرد. زوایای رسیدگی به پرونده زیر نظر مقام قضایی منطقه متعاقبا اعلام می گردد.

نماینده هرمزگان: لباس شخصی بودند

نماینده مردم غرب هرمزگان درباره کشته شدن دختر 12 ساله در تیراندازی خودرو توسط پلیس گفت: دستگاه های متولی باید گستردگی پرونده را روشن کنند و با هرکس در هر سمتی که این کار را انجام داده برخورد قاطع کنند. سهل انگاری و قضاوت و عذرخواهی از مردم..

بر اثر تیراندازی پلیس به یک خودرو در استان هرمزگان، دختر 12 ساله ای به نام سهی کشته شد. در یکی از جاده های بین شهری غرب استان هرمزگان رخ داد. هم پلیس و هم خانواده این نوجوان ادعای جزییات این حادثه را دارند.

پلیس تصریح کرد: ماموران در ایست بازرسی جاده به خودرو مشکوک شده و پس از دستور ایست به سمت آن تیراندازی کردند.

احمد جباری نماینده مردم غرب هرمزگان روز گذشته در گفت وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: این حادثه روز گذشته با خانواده بستکی در جاده بستک – لاور میستان و فوت یک نوجوان 12 ساله رخ داد. دختری که در جریان تیراندازی پلیس به خودروی حامل خانواده در این محور، مایه ناراحتی و اندوه فراوان مردم این شهر شده است.

وی افزود: هرگونه توقف و بررسی در جاده ها باید با احترام به مردم و با خودروهای پلیس و لباس پلیس انجام شود تا مردم از دیدن پلیس احساس امنیت کنند. در مورد اخیر خودرویی که قصد توقف خودروها و توقف و بررسی جاده را داشته است، خودروی شخصی بوده و شرکت کنندگان با لباس شخصی بوده اند.

به گفته نماینده مردم بستک، بندرلنگ و پارسیان، نهادهای مسئول وظیفه دارند ابعاد پرونده را روشن کنند و با هرکس در هر سمتی که مرتکب این قصور شده اند قاطعانه برخورد کنند و خواستار شکایت و عذرخواهی مردم شوند.

جباری خواستار روشن شدن جزئیات این حادثه و اعلام نتایج آن به مردم شد و تاکید کرد: داغدیده دختری 12 ساله بی گناه است که متاسفانه در این حادثه جان خود را از دست داد و همه باید پاسخگو باشند. ما باید مسئولیت پذیر باشیم و فرهنگ عذرخواهی و مسئولیت پذیری در همه دستگاه ها جاری شود و این درست نیست که تقصیر را به گردن مردم انداخته و خود را فارغ از مشکلات و مسائل بدانیم.

وی بیان کرد: در گذشته نیز چنین اتفاقاتی رخ داده است و متأسفانه بهبودی در رفتار مردم دیده نمی شود و اگر بود امروز عزادار این دختر معصوم نبودیم.

نماینده مردم غرب هرمزگان ضمن تسلیت به همه همشهریان عزیز بستکی و خانواده کوریدی، تاکید کرد: پیگیری این موضوع از طریق مراجع بالاتر و طرح مسائل با وزیر کشور در این زمینه در دستور کار است. .

دیدگاهتان را بنویسید