پلیس از مردم حمایت می کند، مردم از پلیس/پلیس، امنیت، مردم و اعمال قدرت حمایت می کنند

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آروم نیوز، پلیس نیرویی است که قانون و نظم جامعه به آن وابسته است و پلیس امنیت، جان و مال کشور را از مرزها تا شهرها و روستاها حفظ می کند.

کارکنان فرماندهی انتظامی کشور در کنار سایر نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و بسیج به عنوان نیروهای نجات، انقلابی و ایثارگر در تمامی بحران های تاریخ انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی خوش درخشیده اند. همواره مباشرت و دوستی خود را نسبت به مردم نشان داده اند. و این امنیت و آرامش را برای مردم به ارمغان آورده است.

نیروی انتظامی با توجه به ظرفیت بالای خود، نقش بسزایی در برقراری نظم و امنیت و آرامش در شهرها، روستاها و مرزهای کشور و همچنین با مشارکت سازنده در موضوعات مختلف از جمله انتخابات و بلایایی مانند کرونا، سیل داشته است. ، زلزله و غیره n. او یار و همراه مردم و دیگر مسئولان بود.


فرجه یکی از ارکان مهم امنیت و ثبات در کشور است

در این زمینه امام جمعه میاندوآب با قدردانی از تلاش های فرجه برای برقراری نظم، امنیت و آرامش گفت: فرجه یک نیروی مقتدر و مطالبه گر و مردمی است که در همه صحنه ها حضور فعال دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمید حسن زاده با اشاره به اینکه امروز دشمن فرج را هدف قرار داده است، افزود: همه حمایت قاطع خود را از فرج اعلام کرده اند و لازم است امت اسلامی با بصیرت و آگاهی ناآرامی ها و توطئه های دشمن را خنثی کند. و دشمن را شکست بده.» «گیر کن

وی با تاکید بر اینکه باید فرج خود را از نظر سخت افزاری و نرم افزاری به روز کند، گفت: این مشکل یکی از نیازهای فرجا، این نیروی مبارک و تاثیرگذار در جامعه است.

امام جمعه میاندوآب تصریح کرد: فرجا برای ایجاد محیطی امن در همه صحنه ها تلاش می کند و در مبارزه با فساد و برقراری نظم و امنیت در خیابان ها و شهرها و حفظ جان و مال مردم حضور دارد و مسئولیت این نیرو را بر عهده دارد.


پلیس مظهر امنیت و آسایش اجتماعی است

امام جمعه چهاربرج در این خصوص با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص پلیس گفت: اگر پلیس تخریب شود امنیت و آسایش اجتماعی از بین می رود.

حجت الاسلام والمسلمین اصغر جلالی افزود: در واقع تضعیف جایگاه نیروی انتظامی در واقع به کل بافت جامعه آسیب می زند.

وی با اشاره به اینکه پلیس نیرویی است که نظم و انضباط در جامعه به آن وابسته است، گفت: پلیس از مرزها تا شهرها و روستاها از امنیت، جان و مال کشور محافظت می کند و همه ما از پلیس حمایت و حمایت می کنیم.


مردم از پلیس حمایت می کنند

فرماندار میاندوآب نیز در این خصوص با بیان اینکه نیروی انتظامی در کنار سایر نیروهای متدین جان خود را در راه انقلاب اسلامی فدا می کنند، اظهار داشت: برادران، خواهران و دوستان عزیز ما حضور فعال دارند و جان خود را در این راه فدا می کنند. عشق.

علی پیام افزود: راه انقلاب اسلامی راه رهبر شهداست و در این راه بر بسیاری از توطئه ها و اغتشاشات استکبار جهانی فائق آمده است.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در این حوزه وسیع تنها نیست، گفت: در این منطقه حساس و مهم برادران ما در سپاه، ارتش، بسیج و… و همه مردم ایران اسلامی در کنار هم هستند. پلیس.”

فرماندار میاندوآب با اعلام اینکه دشمن تمام تلاش خود را به کار گرفته است، اظهار داشت: مردم با زیرکی و هوشیاری خود توطئه های دشمنان را خنثی کردند و این را در قیام اخیر نیز شاهد بودیم.

اقتدار و آرامش کشور مرهون ایثار و تلاش شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که با تلاش و کوشش خود محیط امن و مناسبی را برای رشد و توسعه فراهم کرده اند. و امروز نیروی انتظامی در خط مقدم امنیت کشور قرار دارد و بر همه لازم است که از این ظرفیت عظیم نظام اسلامی حمایت و حفظ کنند و شکی نیست که مردم ما قدردان زحمات فرج هستند و آنان و مردم را توهین نمی کنند. چیزهای مقدس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید