“پلیس هوشمند ، امنیت پایدار” شعار امسال ناجا / هفته اعتماد مردم ، بالاترین دارایی پلیس است

زمان: 11:17
منتشر شده در: 1400/07/17
کد خبر: 1774448

به مناسبت هفته پلیس ، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور مقامات دولتی و نظامی برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرآت ، هفته نیروی انتظامی با صبح مشترک نیروهای مسلح با حضور استاندار سمنان ، فرماندهی انتظامی استان ، فرمانده سپاه ، فرمانده ارتش و دیگر مقامات دولتی و نظامی برگزار شد.

“پلیس هوشمند ، امنیت پایدار” شعار امسال هفته پلیس است

سردار عبدالله حسنی فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان در ابتدای این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام و شهدا و شهدای 111 نیروی انتظامی استان سمنان و تبریک به مناسبت آغاز هفته ناجا گفت: امسال هفته ناجا از 8 مهر آغاز می شود. نماز جمعه و میز خدمت با مردم به پایان می رسد و من این هفته را به همکارانم و خانواده های صبور و سخت کوش که از نعمت این شعله محکم برخوردار می شوند تبریک می گویم.

حسنی با اشاره به شعار هفته پلیس امسال خاطرنشان کرد: شعار هفته پلیس امسال “پلیس هوشمند ، امنیت پایدار” است که دو معنی مهم دارد ؛ یکی نام پلیس است که باید بهترین و باهوش ترین باشد ، و نیروی انتظامی جذب بهترین نیروها را در دستور کار دارد ، و دوم امکاناتی که باید برای هوشمندسازی پلیس فراهم شود. بهترین خدمات به مردم

فرمانده ناجا استان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات پلیس امسال تصریح کرد: اقدامات نیروهای پلیس استان در جهت کاهش تصادفات ، افزایش دستگیری سارقان ، افزایش ضبط مواد مخدر ، افزایش کارایی پلیس برای امنیت اقتصادی ، یک کماندو تشکیل دهید و 110 نفر را همراهی کنید. این بسیار تأثیرگذار است و تلاش همکاران ما در ناجا را نشان می دهد.

وی در پایان افزود: مقام معظم رهبری در مورد نیروهای ناجا فرمودند “به راستی این عزیزان برای خدا مجاهد هستند” و این بیان نشان دهنده ایثار ، ایثار و حمایت خانواده های نیروهای قانون است. اسلامی ایران تا آنجا که ممکن است.

اعتماد مردم بالاترین دارایی پلیس است

سیدمحمدرضا هاشمی استاندار سمنان با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و یاد شهدای ایران اسلامی به ویژه شهدای ناجا گفت: امروز بالاترین پایتخت پلیس پایتخت مردم و تفاوت مسلحان است. ایران و امانت مردم ایران است. “

هاشمی با بیان اینکه امروز دشمن از توان موشکی و نظامی ما نمی ترسد ، اظهار کرد: دشمن از وجود به برکت مقام معظم رهبری ، وحدت ، انسجام و روحیه ایثار و شهادت نیروهای مسلح کشور می ترسد.

استاندار سمنان با اشاره به برکات امنیت در کشور گفت: امروزه ایران اسلامی با وجود مرزهای خود با ناامن ترین کشورهای جهان ، دارای امن ترین مرزها است و این امنیت به دلیل هوشیاری نیروهای امنیتی است. مردم و تلفات نیروهای مسلح “.

وی با اشاره به خدمات پلیس به مردم شریف ایران گفت: امروز خدا را شکر می کنیم که ناجا همیشه در کنار مردم بوده و مردم را از میدان جنگ تاج تا میدان ناهنجاری های اجتماعی تنها نگذاشته است. “

رئیس شورای امنیت استان سمنان با بیان اینکه اقتدار با وقار مهمترین ویژگی اصلی نیروهای پلیس جمهوری اسلامی ایران است ، تاکید کرد: این نهاد آشکار نیست ، اما کاملاً واقعی و آشکار است. قابلیت اطمینان و حفظ ارزشهای جمهوری اسلامی از دیگر ویژگیهای ارزشمند و اصلی پلیس است.

هاشمی با تأکید بر اینکه اولویت ما در استان برقراری امنیت است ، گفت: خوشبختانه استان سمنان به لطف نیروهای پلیس قوی و مردم فهیم و استانی از امنیت پایداری برخوردار است و هیچ نگرانی برای امنیت وجود ندارد و این امنیت است که رضایت مردم را افزایش داده است. به “حضور و تشویق سرمایه گذاران و افزایش رفاه اجتماعی در استان.

در پایان استاندار سمنان یادآور شد: خودارزیابی و رفع نواقص ، به موقع بودن ، پرداخت ، شناسایی ناهنجاری ها ، پیشگیری و حضور به موقع در صحنه مهمترین وظیفه پلیس است. از خدمات شما متشکرم.

به گزارش خبرنگار مرآت ، در پایان این مراسم استاندار سمنان با تقدیر از فرماندهی ناجا در استان هدایا و لوح سپاس از زحمات افسران منتخب و خانواده شهدا توسط نیروهای انتظامی اهدا کرد.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید