آمادگی پلیس برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز/ناجا در برخورد با متخلفان هنجارهای ساحلی مقتدر است.


ساعت: 16:29
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۲۵
کد خبر: 1816099

کاسم رضایی گفت: مجموعه پلیس به عنوان یکی از وظایف اصلی خود که برقراری نظم، امنیت و آرامش مردم است، آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بالا، سردار قاسم رضایی امشب در بازدید از سواحل استان های مازندران و هزارآباد ساری با اشاره به اشتیاق مردم برای استقبال از سال جدید، گفت: مردم پرنشاط مازندران و سایر استان ها آماده پذیرش هستند. قصد سفر به این استان ها را دارند.

وی افزود: مجموعه پلیس به عنوان یکی از وظایف اصلی خود که برقراری نظم و امنیت و آرامش مردم است، آمادگی کامل برای برقراری نظم و امنیت در ایام نوروز را دارد.

جانشین فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه امنیت و آرامش مردم از اولویت های پلیس است، گفت:

وی افزود: پلیس پشتیبان مردم است و برای ایجاد آرامش و شادی برای مردم تلاش می کند، مطالبه مردم به ویژه مردم در شهرهای ساحلی رعایت هنجارهای اجتماعی سواحل و مسافران است. تفرجگاه ها.” با عدم رعایت قانون برخورد قاطع خواهد شد.

رضایی افزود: انتظار داریم مردم در سواحل و تفرجگاه ها مسائل شرعی و قانونی را رعایت کنند اما کسانی که نمی خواهند اصول و آداب و رسوم اجتماعی را رعایت کنند با برخورد مستبدانه پلیس مواجه خواهند شد.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه انقلاب ما بر پایه حفظ ارزش های اسلامی است و ما حافظ ارزش های انقلاب اسلامی هستیم، اگر کسی بخواهد به ارزش های انقلابی و اسلامی لطمه بزند پلیس با آنها برخورد خواهد کرد. قدرت.”

جانشین فرمانده کل ارتش در پایان گفت: پیش بینی های لازم در زمینه راه ها و کوچه های ساحلی انجام شده و از تمام ظرفیت ها به ویژه پلیس افتخاری برای تامین امنیت مردم در سواحل استفاده می شود. و کوچه های ساحلی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید