ایجاد پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور/ در طرح صیانت اخلاقی، برخورد مستمر با متخلفان اخلاق در دستور کار قرار گرفته است.

ایجاد پلیس امنیت اخلاقی در سراسر کشور/ در طرح صیانت اخلاقی، برخورد مستمر با متخلفان اخلاق در دستور کار قرار گرفته است.

روز جدید : رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و انتظامی کشور از آزادی پلیس امنیت اخلاقی برای برخورد هدفمند و قانونی با متخلفان خبر داد. وی ادامه داد: خوشبختانه امنیت اخلاقی در تهران با قوت انجام می شود و در سایر استان های کشور نیز اقداماتی در این زمینه آغاز می شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و انتظامی کشور از راه اندازی پلیس امنیت اخلاقی برای برخورد هدفمند و قانونمند با متخلفان خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی ظهر امروز شنبه 27 تیرماه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: پلیس امنیت اخلاقی در قالب ساختار جدید ابلاغی پلیس که از سوی فرماندهی کل قوا ابلاغ شد در حال تشکیل است. -رئیس پارسال

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: شورای مرکزی با حضور فرمانده معظم کل قوا و تعدادی از مسئولان تشکیل شد و این شورا با جدیت در تلاش است تا روش های صحیح صیانت از ارزش های جامعه را اتخاذ کند. و اقدامات این حوزه در سایر استان های کشور نیز آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی و انتظامی کشور برخورد هدفمند، قانونمند، روشمند و مستمر با متخلفان به هنجارهای اخلاقی را در دستور کار طرح صیانت اخلاقی عنوان کرد و تاکید کرد: انتظار جامعه قطعا از پلیس در انقلاب اسلامی شاه، دستگاه انقلابی برای پاسداری از ارزش های جامعه.

دیدگاهتان را بنویسید