مردم ایران خواستار امنیت و آرامش هستند/ لزوم برخورد قاطع شورای عالی امنیت ملی با متخلفان امنیت


ساعت: 10:48
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908271

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی تاکید کرد؛

شهباز حسن پور گفت: از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی می خواهیم هر چه زودتر تصمیم گیری کند تا مردم و دشمنان سرسخت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند از طریق مرزها برای برهم زدن امنیت و امنیت وارد کشور شوند. صلح در کنار

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهباز حسن پور در گفتگو با راه آرمان; وی با تاکید بر اینکه منتظر برقراری نظم و انضباط از سوی شورای عالی امنیت ملی هستیم، گفت: متاسفانه ما که یکی از امن ترین کشورهای منطقه بوده و هستیم با توجه به پیشرفت هایی که در ماه های اخیر حاصل شده است. با تلاش و همدستی دولت، مجلس و قوه قضائیه، این موفقیت ها برای دشمن بسیار سخت و زیان آور است و به همین دلیل سعی کرد امنیت کشور ما را مخدوش کند و عوامل خود را از سراسر منطقه به مرزهای ما اعزام کرد. ناامنی

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در شورای اسلامی ادامه داد: امروز همه مردم، همه اقوام، گروه ها و جناح ها در خواست صلح و امنیت متحد و یکپارچه هستند. مردم تأثیرگذار خواهند بود و امروز هیچ ایرانی نیست که نخواهد نظم، امنیت و آرامش را در کشور برقرار کند. از آنجایی که در سایه امنیت و آرامش است که همگان می توانند از رفاه نسبی برخوردار شوند، اگر امنیت و آرامش به هم برخورد کنند، قطعاً موجب یأس و ناامیدی خواهد شد.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی شورای اسلامی تصریح کرد: امیدوارم هر چه زودتر نظم و آرامشی که همیشه در کشور حاکم بوده بیش از گذشته در سطح کشور برقرار شود و همه اعضا مردم به ویژه دانشگاهیان، معلمان و همه کسانی که می توانند در راستای نظم و امنیت موثر باشند، می توانند ما را همراهی کنند تا شاهد پیشرفت و شکوفایی بیشتر در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، فرهنگی و نظامی در منطقه باشیم.

رئیس فراکسیون اصناف شورای اسلامی بیان کرد: از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی می خواهیم هرچه سریعتر تصمیم گیری کند تا مردم و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نتوانند از این طریق وارد شوند. مرزها برای امنیت و آرامش کشور نقض می شود، تبدیل به یک کشور می شود. زیرا خبرهایی داریم که اخیرا برخی از تسلیحات تولیدی کشورهای استکباری مانند آمریکا در مرزهای کشور مصادره شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید