شورای عالی امنیت ملی باید به رفتار تروریستی تروریست ها و اوباش رسیدگی کند/ امنیت مردم باید در اولویت باشد


ساعت: 09:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908241

عضو کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی:

رضا آریان پور گفت: با توجه به رفتار خشونت آمیز فتنه گران علیه نیروی انتظامی و مردم، لازم است مسئولان عالی کشور و شورای عالی امنیت ملی برای تثبیت امنیت با رفتار تروریستی در خیابان های کشور برخورد کنند. و آرامش مردم

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رضا آریان پور نماینده مردم شریف شرق گلستان در گفتگو با گلستان ما; در عین حال از برخی جوانانی که توسط نقشه های از پیش طراحی شده دشمنان گمراه شده اند ابراز تاسف می کند. خط کشی شده:

مثلث آمریکا – اسرائیل و آل سعود به دنبال تضعیف حکومت مرکزی و براندازی نظام جمهوری اسلامی و تکه تکه کردن کشور بزرگ و مقتدر ایران است و برای رسیدن به این هدف در داخل کشور دست به بی نظمی و بی نظمی می زند. عده ای که آشکارا به موضوعی که با آن دست و پنجه نرم می کنند معترض هستند، ناآگاهانه وارد سناریوهای اغتشاشگران می شوند و اموال عمومی و خصوصی مردم را تخریب می کنند که دیگر نمی توان آن را اعتراض نامید بلکه عنوان آن بی قراری و مقابله با نظام و مردم است. .

وی افزود: در حوادث اخیر تعدادی از هموطنان بی گناهمان اعم از نیروی انتظامی، نظامی و مردم عادی با خشونت و رفتار تروریستی توسط اغتشاشگران به بهانه اعتراض به شهادت رسیدند و اینگونه اقدامات از پشت صحنه برای افزایش این حوادث از پیش برنامه ریزی شده بود. این از قبل برای مردم ایران آشکار شده بود.

عضو کمیته بهداشت و درمان شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید برای امنیت مردم چاره اندیشی شود و اقدام عاجل انجام شود. وی گفت: برای رسیدن به امنیت در این کشور هزاران شهید تقدیم کردیم. بنابراین لازم است شورای عالی امنیت ملی و نهادهای قضایی و امنیتی با صلاحیت های سرکردگان باندهای شورشی برخورد کرده و با اقدام به موقع امنیت مردم در معرض تهدید چند عنصر ضدانقلاب و برانداز را احیا کنند.

آریان پور حوادث امروز کرج را که منجر به شهادت یک بسیجی، مجروحیت شدید پرسنل نیروی انتظامی و آزار و اذیت مردم عادی شد، ابراز تاسف کرد. وی گفت: باید با عاملان این حوادث برخورد قاطع شود. زیرا جان مردم و امنیت آنها مهمترین اولویت است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید