شورای عالی امنیت ملی باید به مماشات با فتنه گران و ناقضان امنیت عمومی پایان دهد


ساعت: 09:59
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908252

فیروزی گفت: مسئولان شورای عالی امنیت ملی قطعا باید به مماشات با معارضان و متخلفان امنیت عمومی پایان دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رحمت الله فیروزی نماینده شهرستان نطنز در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز؛ وی با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور گفت: اینها مشکلات داخلی کشور است و نظام طوری ساخته شده است که فریب خوردگان قانع و راضی شوند همانطور که حضرت آقا فرمودند اینها جوانان و فرزندان ما هستند و باید به ریشه های بیگانه و عوامل زمینه ساز شورشیان و شورش ها توجه کنید، باید شناسایی و شناسایی شوند، برخی از آنها به دلیل عواطف و احساسات دست به چنین اقداماتی زده اند، جای نگرانی نیست، امیدواریم این شورش ها انجام شود. با صبر و درایت و با مردم خوب کشورمان برخورد شود.

وی خاطرنشان کرد: قاعدتاً متولیان امر و دستگاه های امنیتی باید در اسرع وقت عوامل زمینه ساز و محرک را شناسایی و اقدامات قانونی را انجام دهند.

نماینده شهر نطنز در شورای اسلامی در ادامه با اشاره به حوادث ظهر امروز در اتوبان کرج ضمن تسلیت شهادت نیروهای انتظامی و امنیتی کشورمان ابراز داشت: قطعاً امنیت مسئولان و شورای عالی امنیت ملی باید در اسرع وقت با تدبیر به مماشات شورشیان پاسخ دهند. این حوادث را کنترل کنید و تصمیم بگیرید که به مماشات با شورشیان و ناقضان امنیت و آرامش کشور پایان دهید و امنیت داخلی شهرهای کشور را تضمین کنید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید