شورای عالی امنیت ملی باید از مماشات با معارضان دست بردارد/دشمن همواره به دنبال ایجاد هرج و مرج در کشور بوده است.


ساعت: 11:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۱۳
کد خبر: 1908289

نماینده مردم مریوان و سروآباد در شورای اسلامی:

قاسمی پور با اشاره به حوادث تلخ امروز شهر کرج گفت: همواره هدف قرار دادن قدرت داخلی و ایجاد آشوب در محیط شهرهای ایران آرزوی دیرینه دشمنان این مرز و بوم است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ قاسمی پور نماینده مردم مریوان و سروآباد در شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار کردتودی، اغتشاشات امشب در استان البرز که منجر به زخمی شدن تعدادی از نیروهای امنیتی و شهادت یکی از بسیجیان شد را محکوم کرد. این کاری است که دشمنان انقلاب اسلامی انجام می دهند.

وی افزود: چنین رفتارهایی از سوی معترضان انجام نمی شود، بلکه معاندانی هستند که از طریق دشمنان برای برهم زدن امنیت و آرامش مردم به خیابان ها می آیند و قطعا باید با این گونه افراد برخورد شود.

قاسمی پور گفت: دشمنان انقلاب و ملت بزرگ ایران باید بدانند و بفهمند که با فریب جوانان این مرز و بوم نمی توانند در مسیر رشد و ترقی ایران گسستی ایجاد کنند.

وی افزود: همواره هدف قرار دادن قدرت داخلی و ایجاد آشوب در محیط شهرهای ایران، آرزوی دیرینه دشمنان این مرز و بوم است و این موضوع بارها از سوی دشمنان و بدخواهان این انقلاب تذکر داده شده است. در وسط شورای عالی امنیت ملی برای مماشات صورت می گیرد و باید این گونه رفتارها را کنار بگذارد و متخلفان را شناسایی و با آنها قاطعانه برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: این گونه تلاش های مذبوحانه راه به جایی نبرده است، بلکه اراده ملت و نظام ما را در مبارزه بی امان با تروریسم تقویت می کند.

قاسمی پور در ادامه گفت: دشمنان با فریب جوانان ما در صدد ایجاد تفرقه بین مردم و نیروی انتظامی هستند لذا آحاد جامعه باید هوشیار بوده و با اتحاد و همدلی مانع از رسیدن فتنه گران به اهداف شوم خود شوند.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در شورای اسلامی خواستار بررسی ابعاد مختلف این حادثه شد و افزود: لازم است مسئولان برای جلوگیری از این گونه حوادث و مقابله با اقدامات کور دشمنان تدبیری بیندیشند. ملت عزیز ما

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید