هوشیاری مردم، اغتشاشات اخیر دشمن را خنثی می کند/ با ایجاد هرج و مرج به آسیاب دشمن کوبید.


ساعت: 12:03
تاریخ انتشار: 1301/08/16
کد خبر: 1909177

حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری گفت: وظیفه امروز ولایتمداری است و نباید بی معرفتی آسیاب دشمن را سیر کنیم و در اغتشاشاتی که ایجاد کرده اند درگیر شویم و در واقع وارد جنگ تبلیغاتی دشمن شویم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین جواد قنبری کارشناس مسائل دینی در گفت و گو با خبرنگار عصرهامون اظهار داشت: در واقع استکبار به معنای عظمت و ادعای عظمت است و این قدرت منحصراً به ذات و حاکمیت بستگی دارد. خدای توانا.

وی افزود: حق مالکیت تنها از آن خداست و بنابراین اگر موجودی از روی تکبر خدا را شکر کند که اطاعت کرده است به آن متکبر گفته می شود.

این کارشناس مذهبی تصریح کرد: اولین شیطان مستکبر کسی بود که از فرمان خدا سرپیچی کرد و امروز پیروان این شیطان مستکبران روی زمین هستند و در طول تاریخ شاهد تقابل اندیشه حق و تفکر باطل بوده ایم.

وی افزود: اما خداوند تبارک و تعالی می فرماید که پیروزی نهایی از آن کسانی است که حق طلب هستند و عاقبت کار مطیعان خدا وظیفه امروز همه حاکمان است و نباید به آسیاب آب بریزیم. دشمن، بدون اطلاع از شورشی که ایجاد کرده بودند. وارد این قیام شویم و در واقع گرفتار جنگ تبلیغاتی دشمن شویم.

این کارشناس مذهبی بیان می کند: آرمان های استکبار ستیزی زاییده انقلاب و اندیشه های شخصی امام نیست، بلکه ریشه عمیقی در تعالیم اسلام دارد.

وی اذعان داشت: در واقع مبارزه با استکبار یکی از تفکرات شخصی امام و انقلابیون است در حالی که ریشه در آموزه های دینی دارد و ایستادگی و مبارزه با مستکبران و تسلیم نشدن وظیفه خداوند متعال است.

این کارشناس دینی گفت: در واقع مستکبران برای افراد با ایمان و دین شبهه ایجاد می کنند و خودشان از زیانکاران استکبار هستند و بویی از اسلام و معارف دینی نبرده اند و از آنها خبر ندارند. در واقع منافقانی هستند که در جماعت اسلامی زندگی می کنند و به ظاهر اسلام را پذیرفته اند.

وی تصریح کرد: امروز اهرم قدرت مسلمانان آموزه های دینی آنهاست و از ابتدای انقلاب اهرم اصلی ما قدرت و ایمان است.

حجت الاسلام قنبری خاطرنشان کرد: امروز دشمنان درگیر جنگ تبلیغاتی و تفرقه بین جوامع اسلامی و ایجاد شورش های قومیتی و مذهبی هستند که شاید بتواند از قدرت انقلاب اسلامی بکاهد.

وی تصریح کرد: امروز وظیفه همه ماست که مباشر باشیم و نباید بی اطلاع به آسیاب دشمن کوبید و در اغتشاشاتی که آنها ایجاد کرده اند گرفتار شویم و در واقع گرفتار جنگ تبلیغاتی دشمن شویم.

این کارشناس مذهبی گفت: اکنون جنگی که افکار و اراده جوانان ما را هدف گرفته است باید بسیار مراقب باشیم تا جوانان ما گرفتار نشوند و تسلیم این جنگ تبلیغاتی دشمن نشوند.

به گفته حجت الاسلام قنبری; وظیفه امروز ما این است که با بدی هایی که دشمن ایجاد می کند مقابله کنیم و این نیز با جهاد امکان پذیر است.


این کارشناس مذهبی افزود: در زمان پیامبر(ص) کسانی که ادعای جهاد کردند و در این راه گام برداشتند نیز تحت فشار اقتصادی و نظامی بودند و خون و ثروت خود را در راه دفاع از اسلام نثار کردند. راه دفاع از اسلام و مقابله با جبهه باطل

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید