هوشیاری و هوشیاری مردم خط خنثی کننده ای در برابر همه توطئه های دشمن بود


ساعت: 13:47
تاریخ ارسال: 1401/10/08
کد خبر: 1920637

سردار حسینی گفت: هوشیاری و شعور مردم همه دسیسه های دشمن را باطل کرد و اتحاد و هماهنگی امروز مردم برای پاسداری از این انقلاب و مرزهای آن بار دیگر به برگه برنده ای برای جمهوری اسلامی ایران تبدیل شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش کُردتودی؛ سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در مراسم گرامیداشت حماسه 18 دی اظهار داشت: ملت ایران اسلامی در چهار دهه از عمر پر برکت جمهوری اسلامی روزهای تلخ و شیرین مختلفی را تجربه کرده است. نظام به موازات هر توطئه و رویارویی با دشمنان آشکار، و مردم مؤمن و دلاور ایران اسلامی با بصیرت انقلابی خود مخفیانه با این انقلاب، همه توطئه ها را خنثی کردند.

وی افزود: یک کشور بزرگ و یک ملت بزرگ به طور طبیعی دشمنان بزرگی نیز خواهد داشت و ملت ایران از همان روزهای اول انقلاب تصمیم گرفته است که کشوری مسلمان، مستقل و آزاد داشته باشد و در عین حال از همه منافع خود استفاده کند. همه زمینه ها برای پیشرفت کشور حفاظت کنیم.

سردار حسینی تصریح کرد: استقلال ایران و عزت و عظمت این ملت منافع غربی ها را تهدید می کرد چرا که کشورهای آزادی خواه ذاتاً در برابر دشمنان انقلاب اسلامی ایستادند و این امر دشمن را به تلاش برای ایجاد جنگ تحمیلی برانگیخت. کودتا، تحریم ها جلوی پیشرفت کشور را گرفت، اما شکست خوردند و شکست خوردند.

فرمانده قرارگاه شهید شهرامفر در ادامه با اشاره به اینکه دشمن با توسل به ایجاد اغتشاش، اخلال، اغتشاش، استقلال و امنیت مردم را مورد هدف قرار می دهد، افرادی را که در قیام 88 به آنها وابسته بود، اما در جایی که ملت و مردان حضور داشتند، معرفی کرد. ، دشمن شکست خورد.

سردار حسینی با اعلام اینکه پیروزی انقلاب اسلامی به خواست خدا محقق شد و روز به روز بر پیشرفت آن افزوده شد، تصریح کرد: بار دیگر پس از اغتشاشات سال 88 مردم نسبت به خواست خداوند و همه برنامه های انقلاب بصیرتی پیدا کردند. دشمنان خنثی شدند

فرمانده سپاه بیت المقدس گفت: در قیام اخیر مردم مانند سال 1367 به خیابان ها آمدند و از معارضان حمایت نکردند و به آنها ثابت کردند که تا ابد پشت سر انقلاب و آرمان های انقلاب خواهند ایستاد.

وی تصریح کرد: هوشیاری و هوشیاری مردم همه توطئه های دشمن را باطل کرده است و اتحاد و هماهنگی امروز مردم برای دفاع از این انقلاب و مرزهای آن بار دیگر برگ برنده ای برای نظام جمهوری اسلامی شده است.

این مسئول با تاکید بر اینکه روز نهم روز بیعت مجدد مردم با آرمان های والای امام خمینی (ره) و رهبر فرزانه انقلاب اسلامی است، گفت: مردم ایران در این روز نشان دادند که می دانند. دشمنانشان خوب است و هرگز فریب نیرنگ ها و نیرنگ ها را نمی خورند و آنها را نمی خورند.

وی ادامه داد: 18 دی و حماسه بزرگ و فراموش نشدنی ملت ایران روز بصیرت و میثاق امت با ولایت نامیده شده است، حماسه ای که در آن دست قدرت الهی به یاری ملت ایران آمد و برچیده شد. بستر طغیان و طغیان

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید