خشکاندن ریشه فساد و رانت با حذف ارز 4200 تومانی / هوشیاری مردم توطئه های دشمن را خنثی می کند


ساعت: 15:06
تاریخ انتشار: 1401/02/21
کد خبر: 1838063

رهبری گفتند حذف ارز 4200 تومانی ریشه فساد و رانت را از بین می برد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ همایون رهبران در گفت و گو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: اقدام دولت برای حذف ارز 4200 تنی یک اقدام حساب شده است و باید از مدت ها قبل برای رفع مشکلات اقتصادی و جلوگیری از فساد، رانت و قاچاق انجام می شد.

وی افزود: بخشی از هجمه‌ها به بخش اقتصاد این بود که دشمن تلاش می‌کرد نظام را ناکارآمد کند و امروز که دولت اصلی مردمی تلاش می‌کند بخش اقتصادی را اداره کند، دشمن برای نشان دادن شکل دیگری دست به این اقدام زده است.

این کارشناس سیاسی تصریح کرد: قصد دولت با این اقدام حل ریشه مشکل فساد و رانت است و با شروع این طرح دشمن شروع به تخریب کرده است و رسانه ها پیشنهاد می کنند این کار اجرایی شود. باعث افزایش قیمت ها خواهد شد.در حالی که نظر بسیاری از اقتصاددانان و کارشناسان این است که اجرای این طرح کمک زیادی به اقتصاد خواهد کرد.

رهبران گفتند که دلیل اصلی حمله به اجرای این طرح به چند موضوع برمی گردد که یکی از آنها این است که می خواهند روی طرح جامع تمرکز کنند و مردم را به این موضوع تشویق کنند که قطعاً خنثی می شود زیرا مردم همیشه هوشیار بودند و اجازه دخالت و شورش را به کسی نمی دادند.

وی گفت: با توجه به این سال ها دشمن از اهرم فساد و رانت برای مانورهای خود استفاده می کند و از سوی دیگر حذف ارز 4200 تنی خط پایانی برای قاچاقچیان است، بنابراین دشمنان دوست ندارند این طرح انجام شود. اجرا شد.”

این کارشناس سیاسی گفت: در چند سال اخیر فشارهای اقتصادی زیادی بر مردم وارد شده است و اکنون که دولت سیزدهم باید در حوزه اقتصادی اقدام کند، کسانی که در چند سال اخیر پاسخگوی مشکلات اقتصادی نبوده اند. در این زمینه مردم باید بدانند که همه این اقدامات دولت جدید برای بهبود وضعیت اقتصادی و جمع آوری رانت و قاچاق است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید