تفرقه افکنی; کلید واژه تحقق اهداف دشمن / بینش مردم توطئه های دشمن را خنثی می کند


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: 1401/02/05
کد خبر: 1834327

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: دشمن با تفرقه افکنی ملت های مسلمان به دنبال رسیدن به اهداف خود است اما مردم را با بصیرت و دشمنی رها نمی کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار علی فدوی در گفت و گو با خبرنگار شبکه خبری تهران نیوز در خصوص حمله تروریستی پشت صحنه و اهداف پشت صحنه دشمن اظهار داشت: آمریکا نسبت به ملت و کشور ایران و اهداف انقلاب اسلامی بدخواهانه بوده است. به مدت 43 سال

وی با اشاره به اهداف دشمن از ایجاد تفرقه بین مردم ایران و افغانستان گفت: افغان ها بیش از 43 سال است که با مردم کشورمان زندگی می کنند و برخی از آنها چندین نسل در ایران متولد شده اند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: افغان‌ها مسلمانان سخت‌کوشی هستند که به خاطر کینه توزی دشمنان مشترک، خباثت‌هایی که انگلیسی‌ها در قرن اخیر مرتکب شدند و سلاخی کردند، از خانه‌ها و زندگی‌شان بیرون رانده شدند. “

سردار فدوی گفت: هم اکنون نیز دشمن مشترک دو ملت ایران و افغانستان در خباثت مضاعف به دنبال تفرقه افکنی و تفرقه بین دو ملت و جدایی آنها از یکدیگر است که البته هوشیاری و بصیرت مردم همانطور که می باشد. همیشه می تواند توطئه های دشمن را خنثی کند.»

وی تاکید کرد: سطح بصیرت و دشمنی مردم بالاتر از آن است که دشمن با چنین اقداماتی برای آنها مشکل ایجاد کند و از این طریق به دنبال تحقق اهداف و نیات شوم و شوم آنها باشد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به نقش و نقش فضای مجازی در ارائه اخبار و رویدادها گفت:

سردار فدوی گفت: بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و موقعیت شناسی مردم همواره نقشه ها و توطئه های دشمنان و معاندان را خنثی کرده و اجازه نخواهند داد به اهداف خود برسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید