قانونی بودن سایبری ضروری است / بینش تنها راه فرار از توطئه دشمن است


ساعت: 16:50
تاریخ انتشار: 07/08/1401
کد خبر: 1900241

حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی گفت: فضای مجازی لجام گسیخته باعث سوء استفاده دشمن می شود، از این رو قانونی بودن فضای مجازی ضروری است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرات؛ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه های نماز جمعه این هفته سمنان در مصلی این شهر با تاکید بر اینکه مردمی که زیر بار تغییر نظام اسلامی هستند ذلیل خواهند شد، افزود: رژیم غاصب صهیونیستی برنامه ها و اهداف مختلفی برای نابودی دارد. نظام جمهوری اسلامی چیزی برای بردن به گور دارد و انتظار دیگری از این رژیم اشغالگر وجود ندارد.

و ادامه داد: دشمن بیرونی با استفاده از عوامل داخلی و استفاده از انرژی و سرعت جوانی، عواطف و احساسات زنانه، شجاعت و خشونت به مقدسات دینی و ملی کشورمان توهین کرده است.

خطیب جمعه سمنان بیان می کند: بر اساس آیات قرآن، خداوند نعمتی را که به مردم داده است پس نمی گیرد، مگر اینکه خود مردم وضعیت خود را تغییر دهند و اگر مردم شکر نعمت امامت را بگویند. باقی بماند، در غیر این صورت آنها از دست خواهند داد.

وی ادامه داد: دلیل غیبت امام زمان(عج) بی اعتقادی به نعمت شیعه بود و اگر نسبت به گذشته تغییری در افکار و رفتار خود داشته باشیم، خداوند دوباره این نعمت را به ما برمی گرداند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی افزود: یکی از تغییرات این بود که با زیرمجموعه قرار دادن نایب السلطنه، زمینه ظهور فرج را فراهم کرد. ولی فقیه رهبر معظم انقلاب و دعایی برای فرج.

وی افزود: در شرایطی که هر روز توطئه ای علیه نظام اسلامی صورت می گیرد، اگر صبر و بصیرت داشته باشیم و آن را به دیگران منتقل کنیم، خداوند این محرومیت را از برکت امامت برطرف می کند و پیامبر اکرم (ص) نیز اراده می کند. ظاهر شود. .

خطیب جمعه سمنان خاطرنشان کرد: از مردم ولایتمدار بصیر که در راهپیمایی حمایت از نیروی انتظامی در راهپیمایی شرکت کردند قدردانی می کنیم.

وی با اشاره به نزدیک شدن به روز جهانی سالمند گفت: امام صادق(ع) فرمودند احترام به موهای سفید احترام به خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی بر احترام به والدین، دوری از ناشناخته ها و برخورد محترمانه با آنان تاکید کرد و افزود: مراکز سالمندان برای زمانی است که چاره ای نیست.

و ادامه داد: داشتن فرزند نعمت و لذت بزرگی است، خود را از آن محروم نکنید.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان تصریح کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پس از اخطارهای فراوان و نادیده گرفته شدن با رصد و استفاده از موشک دقیق، اقلیم کردستان عراق را هدف قرار دادند و این حملات تا دشمنان ادامه خواهد داشت. خلع سلاح می شوند.

وی تصریح کرد: فضای مجازی لجام گسیخته باعث سوء استفاده دشمن می شود از این رو نیاز به قانونی بودن فضای مجازی است.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: افراد کمی از فضای مجازی کسب درآمد می کنند و باید به این افراد با نظارت و حاکمیت جمهوری اسلامی فرصت فعالیت در فضای مجازی داده شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید