خشم بیگانگان از فعالیت لشکر سایبری بسیج / افزایش حضور نیروهای انقلابی و مردمی در فضای مجازی برای مقابله با توطئه های دشمن

ساعت: 23:46
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781859

اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ (2);

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه بیگانگان از فعالیت لشکر سایبری بسیج عصبانی هستند، گفت: در جنگ نرم و فضای مجازی دشمن را به زانو در می آوریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، سردار حسن حسن زاده در پایان مرحله استانی سومین رویداد سراسری محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با تشکر از حضور فعالان عرصه فضای مجازی و کارشناسان دیجیتال در تهران در این دوره از مراسم گفت: سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تهران گرا در دو هفته اخیر تلاش کرده است تا برای این رویداد بزرگ برای تولید محتوای دیجیتال بسیج در شهر تهران آماده شود که از این عزیزان تشکر می کنم.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر دو موضوع جهاد و فضای مجازی تاکید ویژه ای داشته اند و الحمدلله در سراسر کشور به ویژه تهران محتوای دیجیتال خوبی داشته ایم. اما باید تلاش خود را برای رسیدن به نقطه مطلوب افزایش دهیم تا بتوانیم به خوبی از دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در این زمینه ها آگاه باشیم.

سردار حسن زاده تاکید کرد: خارجی ها نگران حضور رزمندگان سایبری بسیج هستند و بارها خشم خود را از این فعالیت گسترده ابراز کرده اند. کارآمدتر باشید.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ با بیان اینکه هر جا شاهد حضور مردم به ویژه جوانان در عرصه های مختلف بوده ایم، کارها به خوبی انجام شده و شاهد شکست دشمنان انقلاب اسلامی بوده ایم. حضور مقتدرانه در فضای مجازی باید تقویت شود. برای جلوگیری از توطئه دشمنان در شبکه های اجتماعی و مجازی.

وی تاکید کرد: در همه عرصه ها به زور وارد شده و دشمن را به زانو درآورده ایم و در حوزه تولید محتوای دیجیتال و فضای مجازی با رویکرد انقلاب اسلامی مقتدرانه ورود کرده و خواهیم کرد و امیدواریم شهادت بدهیم. روز به روز فعالیت نخبگان سایبری و افسران جنگ نرم را افزایش دهید.

سردار حسن زاده افزود: نخبگان و استعدادهای خوبی در فضای مجازی در تهران شناسایی شده اند که باید با برگزاری دوره های آموزشی و مسابقات و رویدادها پرورش داده شوند تا بتوانند در جنگ نرم و مقابله با دشمن بدرخشند.

گفتنی است پخش کلیپ و افکت دیجیتال شرکت کنندگان، سرود، اجرای تواشیح و تجلیل از برگزیدگان این دوره از رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ از جمله برنامه های این مراسم بود. این مراسم اختتامیه

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید