تحقق شعار “مرگ بر آمریکا” با حضور نیروهای انقلابی در عرصه فناوری، دیجیتال و فضای مجازی محقق می شود.

ساعت: 23:47
تاریخ انتشار: 14/08/1400
کد خبر: 1781858

اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ؛

رئیس شورای شهر تهران گفت: باید مرگ آمریکای واقعی را در عمل نشان دهیم و این موضوع با پیشرفت کشورمان در حوزه فناوری، دیجیتال، فضای مجازی، علمی و… محقق خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش تهران پرس ، مهندس مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد سراسری محتوای دیجیتال بسیج تهران بزرگ با بیان اینکه پایان دوران دفاع مقدس پایان بیگانه نیست، گفت: دشمنی با انقلاب اسلامی وی گفت: «دیجیتالی در تلاش است تا علیه مردم کشور ما توطئه کند. حضور رزمندگان اسلام در جبهه باید با استکبار جهانی و رژیم بعث عراق مقابله می کرد و بالاخره امروز عرصه جنگ تغییر کرده و دشمن سعی دارد با جنگ نرم به انقلاب اسلامی ضربه بزند.

وی ادامه داد: همانطور که در دوران دفاع مقدس مردم برای حضور در جبهه های حق علیه باطل بسیج می شدند، امروز نیز باید شاهد حضور نیروهای انقلابی در فضای مجازی برای خنثی سازی توطئه های دشمن در این فضا بود.

چمران با اشاره به حمله سایبری به پمپ بنزین در کشور تاکید کرد: چند روز پیش با عملیات سایبری دشمن شاهد وقفه در پمپ بنزین های کشور بودیم که با تلاش نیروهای متخصص و نیروهای متخصص دفع شد. مشکل در همان روزهای اول حل شد، مجبور به ایجاد اختلال در مراکز دیگر شدند، اما با هوشیاری کارکنان و مردم شکست خوردند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تدارک جنگ نرم برای مقابله با حملات سایبری و عملیات روانی دشمن علیه کشورمان ضروری است، افزود: آمریکا از شعار مرگ بر آمریکا می ترسد و از آن ناراحت است. و ما باید مرگ آمریکای واقعی را در عمل نشان دهیم و این امر با پیشرفت کشورمان در عرصه فناوری، دیجیتال، فضای مجازی، علمی و … محقق خواهد شد.

وی با اشاره به ترور دانشمندان هسته‌ای ایران گفت: دشمن از دانش دانشمندان هسته‌ای کشورمان می‌ترسید چون می‌دانست باعث پیشرفت و توسعه کشور می‌شود به همین دلیل آنها را به خاک و خون کشید، اما ما همچنان در خط مقدم هستیم. در این زمینه مواضع داشتیم و توانستیم غنی سازی را به 60 درصد برسانیم و دشمن می خواهد با تحریم های بین المللی مانع پیشرفت کشورمان شود، اما اتکا به نیروی داخلی توطئه های آنها را شکست می دهد.

چمران ادامه داد: با تلاش جوانان انقلابی شاهد پیشرفت کشورمان در صنعت دفاعی، فناوری و پهپاد هستیم و باید با جدیت وارد عرصه فضای مجازی شویم چرا که حضور فعال در فضای مجازی و تخصص سایبری در حال حاضر یک نقطه محسوب می شود. .

وی افزود: کشور ما از نظر هوش و استعداد یکی از بهترین کشورهای جهان است و باید تلاش کنیم از این هوش بالا برای پیشرفت کشور استفاده کنیم و در فضای مجازی و فضای مجازی به موفقیت های بزرگی دست یافته ایم که باید بیایید یک روز ارتقاء او را ببینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید