برگزیدگان بسیج جشنواره تولید محتوای دیجیتال سیستان و بلوچستان تجلیل شدند/ عزم و اراده نیروهای انقلابی در عرصه تولید محتوای مجازی قابل تقدیر است.

ساعت: 08:47
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1781885

برترین های سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان پس از ۴۸ ساعت ماراتن نفس گیر طی مراسمی تجلیل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاهدان ؛ مراسم اختتامیه سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان شب گذشته با حضور مسئولان استانی در سالن فردوسی زاهدان برگزار و از برترین های این مراسم تجلیل شد. مراسم.

این رویداد از 4 تا 5 آبان ماه به صورت متمرکز و همزمان با سراسر کشور در سه بخش بازی های موبایل، اپلیکیشن موبایل و انیمیشن برگزار شد که پس از 48 ساعت رقابت نفس گیر در نهایت در بخش اپلیکیشن های ویژه تلفن همراه با رتبه اول برای تیم خارج از TM توسط زاهدان برای برنامه همراه به سرپرستی شهرام امیدوار، رتبه دوم برای گروه پژوهشگران معاصر زاهدان برای اپلیکیشن ساووج به سرپرستی حمیدرضا پودینه و رتبه سوم برای تیم Sun Code از زاهدان برای اپلیکیشن ساووج به سرپرستی حمیدرضا پودینه .

در بخش انیمیشن مقام اول را تیم انیماتور سیستان از زاهدان برای انیمیشن دز امید به سرپرستی کاظم عالی و مقام دوم تیم استودیو شیردال از زاهدان برای انیمیشن ورنا به سرپرستی محمدجواد آزاده و مقام سوم تیم بلوچ آنلاین از چابهار برای انیمیشن کرونا به سرپرستی امیدلا بلوچ شفیعی.

در بخش ویژه بازی های موبایل تیم یونیتی زاهدان برای بازی خانه ملت به سرپرستی علی فخری مقام اول را کسب کرد، گروه بازی سازان جوان زاهدانی برای بازی خانه ملت به سرپرستی علی فخری مقام دوم را کسب کردند. و تیم راه بصیرت از زابل برای بازی سفیر سلامت به سرپرستی مهدی پودینه مقام اول را کسب کرد.

سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان به کار خود پایان داد

مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج عصر 14 آبان ماه با حضور نماینده ولی فقیه در قرارگاه سپاه جنوب شرق کشور، نماینده ولی فقیه برگزار شد. در سپاه سلمان و جمعی از کارکنان استان در تالار فردوسی زاهدان.

ccda6954 73dc 40b3 92c0 214e1c40ff58 خبر خاکستری


محمدهادی طهرانی مقدم، رئیس بسیج سازمان فضای مجازی سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: فراخوان این رویداد بزرگ در اوایل آبان ماه صادر شد و 97 نفر در قالب 31 تیم برای ثبت نام اقدام کردند.

وی با بیان اینکه خواهران از ثبت نام سه تیم در این رویداد استقبال کردند، افزود: بازی های ویژه موبایل، اپلیکیشن موبایل و انیمیشن دارای مجوز.

مسئول برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج سیستان و بلوچستان گفت: پس از 48 ساعت یک ماراتن نفس گیر در چهار محور مبارزه با تاج و تخت و واکسیناسیون جمعی علیه این ویروس شوم، نگاهی ویژه به ظرفیت ها و معرفی سیستان و بلوچستان برای توسعه و امنیت پایدار، توسعه مهارت و تجارت الکترونیک و مقاومت و استکبار ستیزی برگزار شد که برگزیدگان این مسابقه با رای داوران مشخص شدند.

وی افزود: این برنامه توسط هفت داور و مربی اجرا شد و از حمایت های این بستگان جای تشکر دارد.

تهرانی مقدم با اشاره به لزوم اجرای چنین برنامه هایی در حوزه تولید دیجیتال گفت: فضای مجازی و حرکت در این عرصه خطیر نیازمند اراده، استقامت و توکل به خداوند است چرا که ما هدف تبلیغات دشمن هستیم، عرصه ای که در عرض چند دقیقه او می تواند عشق را به نفرت و نفرت را به عشق تبدیل کند.

وی خاطرنشان کرد: دو روز تلاش همراه با همت و خلاقیت جوانان بسیجی ایجاد شد که برای آبادانی و آبادانی استان و تبیین آرمان های انقلاب تلاش کردند.

این مسئول افزود: سال اول این رویداد را با 2 اسپانسر شروع کردیم اما امسال 21 حامی همراه خود داشتیم. این سنت حسنه ایجاد شده توسط بسیج نیازمند حمایت است که قطعاً به برکت خون شهدا حفظ خواهد شد.»

عزم و اراده نیروهای انقلابی در عرصه تولید محتوای مجازی قابل تقدیر است

حجت الاسلام رضایی سخنگوی فرماندهی قرارگاه فداه نیروی زمینی سپاه در مراسم اختتامیه مرحله استانی سومین رویداد محتوای دیجیتال بسیج یادواره شهدا گفت: باید فرزند زمان خود بود و شناخت کافی از آن داشت. همچنین باید در اصلاح خود بکوشد، در دام دشمن و نفس نیفتد و درد و درمان خود را بداند.

وی ادامه داد: شرایط ما بسیار خاص و ویژه است، در برهه های حساسی از تاریخ هستیم که کوچکترین بی توجهی و بی دقتی سرنوشت امت اسلامی را تغییر می دهد.

64f74235 f54a 409a 85b9 a312bd85f336 خبر خاکستری


رضایی با تاکید بر ضرورت روشنگری گفت: در واقع فضای مجازی با تمام ابعاد زندگی ما مرتبط است، بنابراین باید گفت که این واقعی ترین عرصه جامعه است. علاوه بر استفاده از این فضا، باید از تهدیدات دشمن نیز آگاه باشیم.»

وی با تاکید بر اینکه فضای مجازی جبهه ای است که دشمن به روی ما گشوده و زیر آتش شدید قرار گرفته است، گفت: نیروهای انقلاب به ویژه سازمان فضای مجازی بسیج این استان با همت و اراده فراوان در این عرصه حضور دارند که قابل تقدیر است. .

باید بگویم؛ در مراسم اختتامیه این مراسم از خانواده خبرنگار فقید جواد هاشمی فر، مسئول بسیج فضای مجازی و جوانترین تیم حاضر در مراسم و داوران این برنامه بزرگ تجلیل شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید