مرحله استانی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در سیستان و بلوچستان برگزار می شود.


ساعت: 09:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910677

معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان از برگزاری مرحله استانی چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در این استان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهامون ، سردار عوض علی فکیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان دیروز در نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج ضمن تبریک هفته بسیج با بیان اینکه امروز فضای مجازی یک عرصه بسیار مهم از نظر فرهنگی مهم است
مسائل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی کشور گفت: حوزه فضای مجازی آنقدر مهم است که رهبر معظم انقلاب فرمودند: «اگر امروز رهبر انقلاب نبودم، رئیس کشور بودم. بر این اساس رسالت بسیج امروز ایفای نقش موثر در اجرای گام دوم انقلاب است که رهبر معظم انقلاب به آن امید دارند.

وی ادامه داد: برگزاری رویدادهای تولید محتوای دیجیتال بسیج یکی از اقدامات موثر بسیج در راستای اجرای گام دوم انقلاب است که در آن عموم مردم با فکر و اندیشه علاقه مند به فضای مجازی با حضور در این رویدادها در جهت پیشبرد اهداف و رسالت سازمان هستند. بسیج.

سردار فكري تصريح كرد: ساماندهي فضاي مجازي بسيج مانند دوره هاي قبل است. امسال در راستای ایجاد جنبش محبوب تولید محتوای دیجیتال؛ شناسایی استعدادها و ظرفیت افراد برای تولید محتوا؛ حمایت از محصولات تخصصی دیجیتال و ارزیابی توان رزمی تیم های تولید محتوای مردمی چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال را برنامه ریزی و برگزار کرد.

وی با بیان اینکه در سه سال اخیر بیش از 50 تیم در این رویداد شرکت کرده اند، گفت: هر ساله تیم های برتر استان برای شرکت در مسابقات کشوری به تهران اعزام می شوند و نتایج این رویدادها در قالب برگزار می شود. تیم های تخصصی؛ محصولات آنها مستقیماً حمایت می شد و گاهی اوقات نتایج کیفی این رویدادها برای توسعه محصول خریداری یا پشتیبانی می شد.

سردار فکیری با بیان اینکه تیم های شرکت کننده در این رویداد در سه قالب انیمیشن، ایده پردازی، بازی های موبایلی و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه به رقابت می پردازند، خاطرنشان کرد: حضور عموم در این رویداد آزاد است و تمامی علاقه مندان می توانند شرکت کنند. می توانند در این قالب ها شرکت کنند.

وی با بیان اینکه مراحل ثبت نام از 30 آبان ماه آغاز و تا فردا دوشنبه ادامه خواهد داشت، افزود: در بازی های موبایل و نرم افزارهای ویژه تلفن همراه در مرحله استانی، شرکت کنندگان از جمله موضوعات اعلام شده توسط دبیرخانه مرکزی خواهد بود که در یک ماراتن 48 ساعته که تیم های منتخب مرحله کشوری با محصول تولید شده در مرحله استانی در زمینه های فنی، هنری و اقتصادی به رقابت خواهند پرداخت.

وی افزود: با توجه به موضوعات اعلام شده که در مراسم افتتاحیه اعلام خواهد شد، شرکت کنندگان در قالب های مشخص شده به تولید محتوا خواهند پرداخت.

این مسئول با بیان اینکه امسال چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در سیستان و بلوچستان میزبان تیم های خواهر و تیم های خانواده نیز خواهد بود، گفت: در این دوره از رویداد بخشی جانبی به نام رویداد تولید محتوای مردمی نیز در نظر گرفته شده است. از 8 نوامبر کار خواهد کرد. در سامانه رویداد آغاز شده و علاقه مندان تا 3 آبان می توانند آثار خود را به صورت انفرادی ارسال کنند تا در مراسم اختتامیه استانی از برترین های این بخش تجلیل شود.

سلمان معاون هماهنگ کننده ارتش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علاقه مندان با هر ایده و تجربه ای بر اساس پروژه ها و موضوعات می توانند از توان و تجربیات خود در این رویداد استان استفاده کنند، افزود: چنین اقداماتی گامی در جهت شناسایی استعدادهای استان ما هرچند اندک است. ، دیگران نیز باید تلاش کنند تا جوانان مستعد سیستان و بلوچستان که افتخار ما هستند را وارد این عرصه کنند.

سردار فقیری با بیان اینکه جوانان سیستان و بلوچستان در آخرین رویداد تولید محتوا مقام اول کشوری را کسب کردند، ادامه داد: در سال های گذشته تمامی مسئولان استان برای حمایت از تیم ها در این مراسم حضور پیدا کردند و با توجه به خود اقدام کردند. کار مورد نظر آنها محصول را سفارش داده اند و این اقدام برای حمایت از جوانان صورت می گیرد.

این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: مراسم افتتاحیه چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج از روز چهارشنبه آغاز و روز جمعه به پایان می رسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید