ارسال آثار به 700 نفر در چهارمین مرحله استانی رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در کرمان


ساعت: 22:01
تاریخ انتشار: 1301/08/22
کد خبر: 1910710

ثارالله کرمان، معاون فضای مجازی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد؛

حسین باقری با اشاره به اینکه تاکنون 700 اثر پرمخاطب به ثبت رسیده است اظهار داشت: در روز پایانی آثار پرمخاطب مورد ارزیابی و ارزیابی قرار می گیرد و برای ارائه به رسانه ها ارسال می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش راه آرمان، حسین باقری معاون فضای مجازی سپاه طرالله استان کرمان عصر امروز در نشست خبری که در رفسنجان با اصحاب رسانه برگزار شد، از برگزاری چهارمین مرحله استانی مرحله دیجیتال خبر داد. رویداد تولید محتوای بسیج در استان کرمان، تقویت و حمایت از تولید محتوا گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری، دشمن قصد براندازی نظام را از طریق فضای مجازی و تحریف حوادث و تکلیف انقلابی دارد. نیروها برای خنثی کردن این توطئه ها است.

وی افزود: این رویداد با حمایت مس سرچشمه رفسنجان و بسیج محله مقاومت شهرستان در زمینه انیمیشن، موشن گرافیک، نرم افزار و بازی از 25 لغایت 27 آبان ماه برگزار می شود و تیم ها برای 48 ساعت در نهایت تیم ها ارزیابی و انتخاب خواهند شد.

حسین باقری با اشاره به برگزاری رویداد دیجیتال بسیج در دانشگاه ولیعصر(عج) در سال گذشته گفت: کرمان در نرم افزارهای بازی و انیمیشن مقام اول را کسب کرد و مایه مباهات است.

طرالله کرمان معاون فضای مجازی سپاه با بیان اینکه استعدادها از این رویدادها شکوفا می شود گفت: مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت 9 صبح روز چهارشنبه با حضور دبیر ستاد کشوری برگزار می شود و مراسم اختتامیه نیز با حضور دبیر ستاد برگزار می شود. حضور مسئول فضای مجازی کشور

وی از اضافه شدن بخش محبوب در این رویداد برای اولین بار و استقبال بی نظیر از این بخش خبر داد و گفت: این رویداد در قالب تولید انبوه محتوای مبتنی بر تلفن همراه در زمینه های عکس، فیلم و … برگزار می شود. کلیپ ها، پوسترها و کارهای گرافیکی محبوب تا روز سه شنبه آخرین مهلت ارسال آثار شرکت کنندگان است.

معاون فضای مجازی سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه تاکنون 700 اثر پرمخاطب به ثبت رسیده است، گفت: در روز اختتامیه آثار پرمخاطب مورد ارزیابی و ارزیابی قرار گرفته و برای ارائه به رسانه ها ارسال می شود.

حسین باقری ادامه داد: مضمون مراسم برگرفته از مکتب حاج قاسم «کرمان ولایت مدر» نام دارد، همان آرزویی که شهید سلیمانی در وصیت نامه خود بر آن تاکید داشت که با هشتگ کرمان ولایت مدر در مضامین برگزار می شود. شخصیت شهید سلیمانی، جهاد خدمت، رهبری جهاد باقری با یادآوری اینکه هدف از برگزاری این رویداد سنجش استعداد تیم ها است، گفت: حمایت از تیم های منتخب در دستور کار قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مسابقات کشوری 28 آذرماه در تهران برگزار می شود، گفت: تیم های منتخب استانی در مسابقات کشوری شرکت خواهند کرد. امیدوارم استان کرمان امسال در فینال حرفه ای و دولتی حضوری تعیین کننده و تعیین کننده داشته باشد.

معاونت فضای مجازی ‌ ‌ قسمت جلویی صندلی از داوران کشوری و درجه یک در این رویداد در سپاه ثارالله استان کرمان.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید