چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج برای خلق آثار فاخر جوانان خوزستانی


ساعت: 15:18
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۸/۲۳
کد خبر: 1910897

نماینده رسمی سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان اعلام کرد؛

چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خوزستان همزمان با سراسر کشور از 4 تا 7 آبان ماه در دو بخش حضوری و حضوری برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ یونس سلیمانی رئیس سازمان فضای مجازی بسیج استان خوزستان در گفتگو با خبرنگار رهیاب از برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خوزستان خبر داد و گفت: چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان خوزستان. همچنین همزمان با سایر استان های کشور نیز با حضور فعالان فضای مجازی، نخبگان و افراد دارای تجربه در این زمینه از ساعت 25 تا 27 برگزار می شود.

سرپرست فضای مجازی استان خوزستان با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای بسیج در دو بخش مجازی و حضوری گفت: در مرحله پیش زمینه به منظور کشف و شناسایی استعدادهای علاقه مندان و استفاده عملی از ایده ها در بخش های مختلف با موضوع حماسه خوزستان وحدت اقوام و ایجاد امید اطلاع رسانی شد. که عموم مردم خوزستان می توانند آثار خود را از 14 تا 6 آبان ماه در سه بخش کلیپ و فیلم موبایل، پوستر و آثار گرافیکی، عکس و نوشته به صورت مجازی ارسال کنند. ، به آدرس http://event.bsjmajazi مراجعه کنید. ir

سلیمانی با اشاره به اهدای جوایز نفیس برای تولیدات برتر به برترین های شرکت کننده در این رویداد گفت: به تیم اول هر بخش ۲۰ میلیون تومان، تیم دوم ۱۵ میلیون و تیم سوم ۱۰ میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد. به همراه تبلت یادبود

وی در ادامه به روند نظارتی داوران مسابقه برای شرکت کنندگان در این رویداد اشاره کرد و گفت: داوران به صورت مستمر روند تولید تیم های شرکت کننده در رویداد را رصد می کنند و از تیم های متخصص در این زمینه مشاوره دریافت می کنند و در نهایت آثار برتر انتخاب و در مرحله کشوری ارائه خواهند شد.

وی از برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در نیمه دوم آذرماه خبر داد و گفت: همه ساله تیم های برتر استان برای شرکت در رویداد کشوری به تهران اعزام می شوند. تیم ها بازدید کردند و این امر منجر به انعقاد قراردادهایی بین ایده پرداز و تیم های تخصصی دستگاه ها می شود که منجر به شناسایی استعدادهای خوزستان در زمینه تولید دیجیتال می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید