شرکت 22 تیم تولید محتوا در رویداد فضای مجازی بسیج اردبیل / لزوم حمایت از شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای دیجیتال


ساعت: 21:25
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911817

در نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج اردبیل عنوان شد؛

مسئول فضای مجازی بسیج استان اردبیل در نشست خبری به جزئیات چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان در اردبیل اشاره کرد و گفت: در این دوره 78 نفر در قالب 22 تیم به رقابت می پردازند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از سبلان ما نشست خبری چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج استان اردبیل با حضور اصحاب رسانه و خبرگزاری های استان اردبیل در محل برگزاری این رویداد برگزار شد.

در این نشست مهدی حسینی مسئول فضای مجازی بسیج استان اردبیل به تشریح اهداف و برنامه های چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج در استان پرداخت و گفت: امروزه فضای مجازی به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی بشر تبدیل شده است. اقشار مختلف اجتماعی را در بر می گرفت و از این ساز به نفع خود استفاده می کرد و با ترفندهای خاص و استادانه سعی در تغییر ذائقه مردم و تحمیل اراده خود بر ملت ها دارد.

وی همچنین به تحولات اخیر کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز برخی از جوانان ما با ترفندهای دشمنان در فضای مجازی مبهوت عملیات روانی و اسیر دشمن شده و ناآگاهانه دست به اقداماتی می زنند که به نفع کشور نیست.»

مسئول فضای مجازی بسیج استان اردبیل گفت: برای غلبه بر ترفندها و شیطنت های بدخواهان و دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، لازم است جوانان علاوه بر افزایش سواد رسانه ای، در عرصه تولید محتوای دیجیتال نیز ورود جدی داشته باشند. قرار گرفتن در معرض مردم جوهر واقعی دشمنان.

شرکت 22 تیم تخصصی در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اردبیل

993e5e42 a5a1 4536 b48d 18886c623d95 خبر خاکستری

وی در ادامه سخنان خود به تعداد شرکت کنندگان در چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در این مسابقات 78 خواهر و برادر از سراسر استان در قالب 22 تیم از ساعت 10 صبح کار خود را آغاز کردند. صبح روز چهارشنبه 4 آبان ماه در سالن ورزشی شهید مبارکی اردبیل آغاز شد.

حسینی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این رویداد تنها 48 ساعت فرصت دارند تا به ایده پردازی و ارائه اثر آب و هوا بپردازند، گفت: این رویداد ساعت 10 صبح روز 6 آبان ماه به پایان می رسد.

وی به بخش های چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج استان اردبیل اشاره کرد و گفت: در قسمت انیمیشن 10 تیم، در قسمت اپلیکیشن و نرم افزار تلفن همراه 8 تیم و در قسمت بازی های تلفن همراه 4 تیم حضور دارند.

وی افزود: دو نوجوان 10 و 12 ساله نیز در این رویداد حضور دارند که شرکت کننده 10 ساله در قسمت بازی سازی اندروید و شرکت کننده 12 ساله که به همراه پدرش در این رویداد حضور دارند در اپلیکیشن حضور دارند. بخش برای تلفن همراه

مسئول مرکز فضای مجازی بسیج استان اردبیل در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری مراسم عمومی غیرحضوری نیز اشاره کرد و گفت: در فراخوان غیرحضوری رویداد تولید عمومی که در حوزه گرافیک از جمله پوستر برگزار شد، عکس و گرافیک حدود 100 اثر به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که پس از داوری آثار برگزیده اعلام و جوایزی اهدا خواهد شد.

حسینی گفت: پس از پایان داوری، مراسم اختتامیه چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل همزمان با هفته بزرگداشت بسیج در تالار ولایت حضرت عباس (ع) استان اردبیل (همایش فعالان مجازی فضای بسیج) برگزار شد. ) و علاوه بر تمایز برگزیدگان، تیم برگزیدگان هر بخش به عنوان نمایندگان استان در مسابقات کشوری که از 28 تا 22 آذرماه سال جاری در تهران برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

f2ab054d aad4 4434 b62a 767b78ceed29 خبر خاکستری

معرفی تیم های شرکت کننده و تولید محتوای منتخب رویداد به مردم رسالت رسانه است.

علی بیگ دبیر چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان اردبیل نیز به روند برگزاری چهارمین رویداد تولید محتوای بسیج اشاره کرد و گفت: رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج با همه رویدادها و استارتاپ هایی که در سراسر کشور برگزار می شود متفاوت است. جهان زیرا در این رویداد که موضوع آن در ابتدای رویداد اعلام می شود، شرکت کنندگان تنها 48 ساعت فرصت دارند تا موضوع را انتخاب کنند، ایده پردازی کنند، طراحی و اجرا کنند.

وی در ادامه سخنان خود به رسالت رسانه ها در انعکاس مطلوب این رویداد اشاره کرد و گفت: رسانه ها با پوشش روند رویداد به تولید محتوای دیجیتال و ارائه شرکت کنندگان در رویداد و آثار تولید شده توسط این رویداد می پردازند. فعالان فضای مجازی بسیج نقش مهمی در ایجاد انگیزه دارند و برای جوانان و حضور فعالان برای تولید محتوا در زمینه کارآفرینی و تبدیل علم به ثروت توضیح می دهند و در جهاد نقش آفرینی می کنند.

دبیر چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان اردبیل گفت: توانمندسازی تیم های شرکت کننده در رویداد تولید محتوای بسیج، استفاده از داوران صاحب سبک در زمینه تولید محتوای مجازی و استفاده از افراد برجسته استان در حوزه تولید محتوا به عنوان مانیتور یک ویژگی است چهارمین رویداد، رویداد تولید محتوای فضای مجازی بسیج اردبیل است.

f280de8f 7e74 4463 8030 f4a2def79a21 خبر خاکستری

وی از برگزاری کارگاه های تخصصی در این رویداد خبر داد و گفت: حضور مدیران دستگاه های اجرایی مرتبط با تولید محتوای دیجیتال در این رویداد ضمن رهاسازی تولید محتوای استان، زمینه ساز ارتقای توان تولید است. محتوای محلی در استان اردبیل.

بیگ در پایان سخنان خود خاطرنشان کرد: در همایش اختتامیه این مراسم از آثار برجسته و برجسته ایجاد شده و منتشر شده در خبرگزاری ها تقدیر خواهد شد.

گره گشایی از طرح و اصلاح خطاها در اجرا، رسالت تیم منتور است.

وحدانی مسئول منتورهای چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در این جلسه به تشریح معرفی تیم منتورینگ پرداخت و گفت: در هر بخش یک مربی مجرب و متخصص تشکیل شده و این کارشناس ماموریت دارد در کنار شرکت کننده و ارائه مشاوره عملی در مورد موانع موجود در ایده حل اجرا.

f69c3305 60c8 4bb8 a19c ea03849e5096 خبر خاکستری

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید