تیم های حاضر در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استعداد زیادی دارند/ پشتیبانی پس از این رویداد می تواند منجر به تولید کارآمدتر شود.


ساعت: 10:31
تاریخ انتشار: 26.08.1401
کد خبر: 1911611

داور چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان خاطرنشان کرد؛

مصطفی حسن آبادی با تاکید بر اینکه تیم های حاضر در این رویداد استعدادهای زیادی دارند، گفت: حمایت های بعد از این رویداد می تواند تولیدات موثرتری داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مصطفی حسن آبادی در حاشیه چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کرمان در گفتگو با را آرمان; وی با تاکید بر اینکه برگزاری چنین مسابقاتی قطعا اتفاق بسیار مثبتی است، گفت: نتایج و تولیدات این رویداد بسیار حائز اهمیت است. شرکت کنندگان مانند سال های گذشته موفق به تولید آثاری شدند و وارد صحنه های ملی شدند.

داور چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان با بیان اینکه اگر بخواهیم نتیجه نهایی برگزاری این رویدادها را ارزیابی کنیم، شاید هنوز زود است، گفت: زیرا استعدادهایی که در حال کشف هستند قطعا در سال های آینده منجر به عمل خواهند شد.

تهیه کننده کارتون «بنیامین» افزود: اتفاقات خوبی در استان کرمان افتاد و فکر نمی کردم از این اتفاق تا این حد استقبال شود. با توجه به اینکه من داور گروه انیمیشن هستم، گروه های خوب زیادی شرکت کردند و جدا از فعالیت هایی که قبل از این رویداد داشتند، انگیزه موفقیت در این مسابقه را دارند.

وی با اشاره به حمایت و همکاری شرکت مس سرچشمه رفسنحان از این رویداد و با تاکید بر اینکه حمایت از این شرکت اتفاق بسیار مثبت و مهمی است، گفت: صنعت قطعا نیازمند کارهای گرافیکی و رسانه ای است و این موضوع در کشور ما ضعیف است. و هنوز بسیاری از فعالان صنعت وارد عرصه رسانه نشده اند.

حسن آبادی تصریح کرد: صنعت را می توان از طریق رسانه به دنیا معرفی کرد و نیاز به رسانه و تولید محتوای دیجیتال برای صنعت یک نیاز دوسویه است چرا که هم رسانه و هم صنعت به یکدیگر نیاز دارند.

داور چهارمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان کرمان بیان کرد: تولید محتوای رسانه ای و دیجیتال می تواند در ارائه و بازاریابی صنعت موثر باشد و همچنین این حوزه می تواند در فرهنگ سازی در عرصه صنعت موثر باشد و ما امیدواریم صنایع بزرگ کشور وارد این عرصه شوند

تهیه کننده کارتون «بنیامین» با تاکید بر اینکه بچه های حاضر در این مراسم استعدادهای زیادی دارند، خاطرنشان کرد: حمایت های بعد از این اتفاق می تواند تولیدات موثرتری ایجاد کند. اما متاسفانه به اندازه استعداد کشور کمیت تولید را نمی بینیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید