برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل توجه است/ قزوین می تواند به قطب تولید انیمیشن و بازی تبدیل شود.

وی با اشاره به مراحل ثبت نام تیم های شرکت کننده افزود: ثبت نام 20 تیم از استان قزوین در رشته انیمیشن، نرم افزار و بازی های موبایلی انجام شده و این تیم ها در حال رقابت هستند.

دبیر اولین رویداد ملی محتوای دیجیتال در استان قزوین، استان قزوین گفت: در ابتدای مراسم افتتاحیه تیم، چهار موضوع خدمت به مردم، صرفه جویی، امید به زندگی و شهر هوشمند قزوین اعلام شد.

استقبال شرکت کنندگان در رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج قابل توجه است

امیری یادآور شد: بیشتر شرکت کنندگان را دانشجویان آینده پژوه تشکیل می دهند. امروز 13 آبان روز دانش آموز است، حضور دانشجویان شرکت کننده در این مراسم به معنای سردادن شعار مرگ بر آمریکاست چرا که با تولید محتوای دیجیتال فاخر و باکیفیت در فضای مجازی همین شعارها را سر می دهند و از نظام آن دفاع می کنند. و ارزش ها . .

وی گفت: پذیرش دانشجو در اولین رویداد کشوری تولید محتوای دیجیتال بسیج بسیار مناسب است و تیم هایی از بسیاری از دانشگاه ها در شهرهای مختلف استان به این رویداد اعزام شدند.

این مسئول گفت: این رویداد محدودیت سنی و جنسیتی ندارد و ثبت نام تیم رایگان است. شناسایی استعدادها و توانایی های افراد در فضای مجازی، ایجاد فضای رقابتی سالم، ارتقای سطح فعالیت تیم ها، تولید محتوای عالی و با کیفیت از اهداف برگزاری این رویداد است.

امیری با اشاره به آمار تیم های شرکت کننده تصریح کرد: 13 تیم در رشته انیمیشن، 6 تیم در حوزه نرم افزار موبایل و یک تیم در حوزه بازی های موبایلی.

محصولات موجود در فضای مجازی ابزاری موثر برای مقابله با تهدیدات نرم دشمن است

وی ادامه داد: برگزیدگان رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج استان قزوین با تیم های منتخب استانی اواخر آبان ماه در رویداد کشوری تهران به رقابت می پردازند.

امیری اذعان داشت: تولید انبوه محتوای دیجیتال در عین حال یکی از اهداف برگزاری این رویداد بود، زیرا این تولیدات می تواند در مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن موثر باشد. با توجه به اینکه این دوره از رویداد از سطح خوبی برخوردار است، می تواند در برابر تهدیدات دشمن موثر باشد.

رئیس سازمان فضایی بسیج استان قزوین یادآور شد: توانمندسازی جبهه نیروهای انقلاب و جوانان و جوانان به عنوان بنیانگذاران آینده کشور و اعتقاد به «ما می توانیم» و مکان یابی محصولات می تواند پاسخ خوبی به تهدیدات دشمنان باشد. چون همیشه به جوانان خود اعتماد داشته ایم، به موفقیت هایی دست یافته ایم.

وی بیان کرد: استان قزوین در حوزه انیمیشن و بازی می تواند به قطب تبدیل شود چرا که ظرفیت های خوبی در این زمینه دارد. گاهی تولیدات داخلی استان به خارج از کشور صادر می شود و باید از این امکانات به خوبی استفاده کنیم.

امیری در پایان اذعان داشت: از همه دستگاه‌هایی که در برگزاری رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان قزوین مشارکت داشتند تشکر می‌کنیم؛ برگزاری چنین رویدادهایی در تقویم کاری سازمان فضای مجازی بسیج و پارک علم و فناوری گنجانده شده است. استان تا بتوانیم به صورت مشارکتی در خدمت تیم های شرکت کننده باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید